پیشرفت ایران پایه های حاکمیت غرب را می لرزاند

حجت الاسلام میردامادی گفت: پیشرفت ایران در زمینه های مختلف پایه های حکومت استکباری و غرب را لرزانده و مایه ترس و حسرت آنان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «مجتبی میردامادی» در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان با اشاره به اتفاقات اخیر و توطئه دشمنان اظهارداشت: مدیریت رهبر انقلاب

و ایمان مردم در این شرایط مانع از افزایش بحران و مشکلات داخلی شد.

امام جمعه موقت اصفهان افزود:در مدت ایام گذشته شرایط بدی در کشور حاکم شد و این اتفاقات خطر جدی برای کشور و نظام بود.

 

وی با اشاره به اینکه توطئه های زیادی علیه نظام صورت می گیرد، تصریح کرد: پیشرفت ایران در زمینه های مختلف پایه های حکومت استکباری و غرب را لرزانده و مایه ترس و حسرت آنان شده و باید همبستگی درونی تقویت شود.

حجت الاسلام میرباقری با بیان اینکه کشور ایران روند روبه رشدی داشته، اذعان داشت: فعالیت های جدید و نوین و دسترسی به تکنولوژی ها قدرت بزرگی را برای کشورمان ایجاد کرده که مایه ترس بدخواهان است.

 

وی ادامه داد: پرتاب موشک ها و ماهواره ها در آسمان نشان از رشد علمی و تجهیز امکانات بوده و همین روند توسعه مانع از حمله نظامی و عامل ناراحتی دشمن می شود.

به گفته خطیب جمعه اصفهان، غارت امکانات و تجهیزات، مانع انرژی و بهره برداری از خاک ایران هدف دشمن است و آنان به دنبال دستیابی به این امکانات بوده که باید مراقب دارایی و تمامیت ارضی کشورمان باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: جنگ ترکیبی فرصتی شده تا دشمن از آن برای بهره برداری به منظور بر هم زدن نظم عمومی و براندازی استفاده کند.

حجت الاسلام میردامادی یادآورشد: در جنگ ترکیبی ظرفیت های رسانه ای و تروریست و فرهنگی همه برای براندازی منسجم می شود.

 

وی معتقد است دشمنی غرب علیه ایران برای دستیابی به اهدافشان و منابع انرژی پایان پذیر نیست و این مسیر دائم به بهانه های مختلف و مدل های متعدد ادامه دارد.

کد خبر 1231271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha