جلوگیری از پیشرفت های اقتصادی هدف آمریکا است

حجت الاسلام حبیبی گفت: هدف آمریکا از حمایت اغتشاشات جلوگیری از پیشرفت های اقتصادی کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان ، حجت الاسلام « هادی حبیبی» در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: علت تحرکات منفی آمریکایی ها در این  روزها این است که جهان درحال رفتن به سوی نظمی جدید است و در این نظم نوین آمریکا کنشگری سابق را نخواهدداشت.    


خطیب موقت نماز جمعه بندر انزلی با بیان اینکه ایران در این نظم بازیگری تأثیرگذار و کنشگر فعال درعرصه  بین المللی خواهد بود، افزود:  ایران گفتمان مقاومت را در جهان ارائه داده و آمریکایی ها می گویند یکی از عوامل شکست نظم تک قطبی محور مقاومت و گفتمان آن است.که باعث شده یکجانبه گرایی آمریکا با  مواجه شود. 


وی با اشاره به اینکه می گویند« ایرانی ها الگوی حکمرانی جدید به دنیا می دهند و باید چالش های پیش روی خود را  کنیم و منظور از چالش ها چین،روسیه و ایران است،لذاجنگ اوکراین رابرای روس ها،تایوان رابرای چین و بی ثباتی را برای منطقه مقاومت طراحی کردند همانکه مقام صهیونیستی درباره ایران گفت:مرگ باهزارضربه چاقو، تصریح کرد: اغتشاش ایجاد کردند و  افرادی را تربیت و به آنها دوربینی دادند در ایران اغتشاش کنند و فیلم بگیرند.


حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه آمریکا می خواهد جلوی برنامه های اقتصادی دولت را بگیرد تا سرگرم کردن اغتشاشات بشود، گفت: به نهادها و نهادهای مذهبی حمله می کنند و با وارد کردن داعش(حادثه شاهچراغ)را بوجود آوردند.


امام جمعه موقت بندر انزلی ادامه داد: این چاقوها به ما جراحت وارد کرده، ولی قوی تر کرده و ما در زمینه ارتباطات و سایر حوزه ها پیشرفت های قابل توجهی داشته ایم.

 

وی اضافه کرد: برخی کشورها تا ۳۰ درصد تولید ناخالص  ملی شان مربوط به حمایت از کسب وکارهای دیجیتال است.


حجت الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه اروپا چند سال است که به شدت به دنبال دستیابی به شبکه ملی اطلاعات است، اضافه کرد: حضرت آقا ۱۲ سال پیش قبل از آنکه اروپا به فکربیفتد،به مسئولان وقت گوشزد کردند که اعتنا نکردند و در آینده همه ی ابعاد زندگی مردم به وسیله همین گوشی انجام خواهدشد.


وی ادامه داد: هر کشوری که دارای شبکه ملی و مستقل اطلاعات باشد ، قدرت برتر خواهد بود و این روزها بعضی ها از روی نادانی و جهل شعاری رامطرح می کنند و نسبت به یکی ازحاکمان سابق می گویند:روحت شاد و حال آنکه بایدبگوییم:حاج حسن تهرانی مقدم روحت شاد.


خطیب مقاومت نماز جمعه بندر انزلی با اشاره به اینکه ما کشوری بودیم که شاه از سفیر انگلستان و آمریکا کسب تکلیف می کرد ، اضافه کرد: ما امروز موشک بالستیک داریم که توان حمله به خاک اروپا و پایگاه های آمریکایی را دارد.


حجت الاسلام حبیبی ادامه داد: پیام شلیک و آزمایش این موشک ها این است که ماامیدی به برجام نداریم و قدرت بازدارندگی ما بالارفته است.


امام جمعه موقت بندر انزلی با بیان اینکه دشمن به دنبال ترویج بی‌عفتی و بی‌حیایی  است، افزود: بانوان ما محکم پای اعتقادات خود ایستادند و یک رفتار شهدا یی و جهادی و زندگی شهدایی دارند.


حجت الاسلام حبیبی اضافه کرد: با وجود منطقه آزاد و‌ چندین اداره کل استانی در انزلی این شائبه برای شهرهای دیگر وجود دارد که انزلی از نظر اشتغال اشباع شده وحال آنکه بیکاران فراوانی داریم و جلب سرمايه گذار در ناحيه صنعتی خميران می تواند در زمینه اشتغالزایی وجلو گیری از مهاجرت جوانان برای یافتن شغل موثرباشد.

 

کد خبر 1231290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha