خرمشهر جوانان ما را دشمن در فضای مجازی تصرف کرد

محمدیان با تاکید بر اینکه ما نباید از گسل هایی که در حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... وجود دارد غافل شویم زیرا همین گسل ها و زخم ها دشمن را به طمع می اندازد گفت: خرمشهر جوانان ما را دشمن در همین فضای مجازی به دست گرفت و تصرف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «محمد محمدیان» در خطبه های نماز امروز(جمعه، ۲۰ آبان) با گرامیداشت یاد و نام شهدای امنیت و شهدا حریم شرف، غیرت و وطن  اظهار کرد: در حوزه امنیت با تلاش های مجدانه شهید «تهرانی مقدم» که سنگ بنای توان موشکی ما به دست این شهید عزیز رقم خورد و هدف بزرگی را در ذهن خود نشانه گذاری کرده بود، اکنون به جایی رسیده ایم که با تلاش نیروهای مسلح به قدرت بازدارندگی رسیده‌ایم.

امام جمعه سنگر افزود: امروز تهدیدات دشمن را با تهدید و ضربات آنان را در هر سطح و نقطه ای و به هر میزانی، پاسخ میدهیم.

وی به ساخت موشک های قاره پیمایی که 12هزار و 500 کیلومتر برد عملیاتی دارد اشاره و اذعان کرد: نویدی که سردار حاجی زاده در خصوص دستیابی نیروهای ما به موشک های فراصوت داده اند فریاد کشورهای غربی را بلند کرده است.

*مشکلات امروز ارث دولت گذشته است
محمدیان با بیان اینکه بعضی از مشکلاتی که اکنون داریم ارث دولت گذشته است گفت: ولی به حول قوه الهی تمام این فناوری ها و پیشرفت ها نشان می دهد که ایرانی «می‌تواند» و هر وقت روی پای خودمان ایستادیم و به دشمن و غیر امید نبستیم موفق بوده ایم.

وی افزود: اما در کنار این پیشرفت‌ها نباید از بعضی از واقعیت ها غافل شویم و ترس و دلهره ای از بیان آنها داشته باشیم زیرا گاهی ما مسئولین دلهره داریم که واقعیت ها را با مردم در میان بگذاریم که این ترس و دلهره بر خلاف منویات رهبری است چرا که ایشان می فرمایند با مردم صادق باشید و رو راست صحبت کنید.

محمدیان تصریح کرد: ما نباید از گسل هایی که در حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و...  وجود دارد غافل شویم زیرا همین گسل ها و زخم ها است که دشمن را به طمع می اندازد.


وی، دیده بان این انقلاب و نظام را رهبری ما، امام خامنه ای دانست و اظهار کرد: ما اگر بخواهیم به دولت، سازمان، نهاد و اداره ای امتیاز دهیم و معیاری برای آن مشخص کنیم باید ببینیم که مطالبه رهبری از آنها چیست و چه بوده است.

محمدیان بیان کرد: این از مظلومیت رهبر است که مطالبات مقام معظم رهبری را نیز بر دوش ایشان می گذارند.

وی ادامه داد: برای مثال در مسائل اقتصادی رهبر طی سال های گذشته شعارهایی را در دولت ها و در آغاز سال قرار میدادند ولی خیلی از این شعارها توسط دولت ها و مدیرانش رسیدگی نشد.

 محمدیان اضافه کرد: در خصوص ولنگاری در فضای مجازی نیز حضرت آقا بارها از نمایندگان مجلس خواستند تا این ولنگاری در فضای مجازی را مدیریت کنند اما چه کردند؟! این دولت‌ها هستند که باید به دستورات رهبری جامه عمل بپوشانند.

وی با تاکید بر اینکه امتیاز انقلابی بودن در این است که مطالبه رهبری را به کجا رسانده ایم خاطر نشان کرد: دیدیم که چگونه از همین ناحیه فضای مجازی از سوی دشمن لطمه خوردیم.

امام جمعه سنگر اظهار کرد: خرمشهر جوانان ما را دشمن در همین فضای مجازی به دست گرفت و تصرف کرد.

*ضرورت بالا بردن ارزش پول ملی
محمدیان ضمن قدردانی از تلاش های دولت سیزدهم در ادامه برنامه های این دولت، خواستار بالا بردن ارزش پول ملی شد و افزود: در این شرایط بد اقتصادی یارانه دادن و کمک معیشت ها گرچه خوب است اما علاج نیست بلکه مسکن است.

وی گفت: دیده بان انقلاب می فرمایند بهترین راه این است که ارزش پول ملی رشد یابد همانی که دولت قبلی به آن ضربه زد.

محمدیان در ادامه تصریح کرد: در حوزه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... ولنگاری هایی وجود دارد که می بایست برطرف شوند.

وی، جنگ امروز را جنگ شناختی و جنگ باورها دانست و افزود: این جنگ جنگی است که تصویر از واقعیت جلوتر است.

*هیچ جایگزینی برای جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد
محمدیان با بیان اینکه در فضای مجازی گویی هر شب در ایران انقلاب است اما در فضای حقیقی زیاد خبری نیست، اذعان کرد: محکم بایستید و ایمانتان را محکم نگه دارید چرا که دشمن با تبلیغات دروغین به دنبال این است که دل متدینین و کسانی که دلداده انقلاب هستند را خالی کند لذا می بینید چالش های مختلفی را در فضای مجازی می گذارند که پستی آنان را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه، کل جمعیتی که تاکنون از اول اغتشاشات به خیابان ها آمده اند و البته بعضی اعتراضاتی که به حق است، آنگونه نیست که رسانه های غربی بازتاب می دهند، گفت: دشمن خود اذعان دارد که هیچ جایگزینی برای جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

کد خبر 1231299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha