سردرگرمی در عدم استفاده از ایده‌ها باعث سوءاستفاده دشمنان می‌شود

فرهمندپور با لزوم اجرایی شدن طرح‌ها و ایده‌های ارائه شده در رویدادها گفت: سردرگمی در عدم استفاده صحیح از ایده‌ها موجب سوءاستفاده دشمن و پشیمانی ناشی از غفلت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، علی فرهمندپور امروز  در آیین اختتامیه اولین رویداد تولیدات دیجیتال بسیج دزفول که در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد اظهار کرد: دنیای دیجیتال و فضای مجازی این روزها حرف اول را می‌زند تا جایی که محدودیت در برخی از برنامه‌ها به برخی کسب و کارها ضربه وارد می‌کند.

 

فرماندار ویژه دزفول افزود: یک نکته‌ای که در این رویدادها باید در نظر داشته باشیم این است که پس از نمایش و شناسایی ایده‌ها، از اجرای آنها غافل نشویم.

 

وی اضافه کرد: مسئولان و عوامل برگزاری رویداد‌ها، باید فضای اجرا را فراهم کنند و تقریبا تیر خلاص همه موضوعات همین یک نکته است که باعث به ثمر نشستن ایده خواهد شد.

 

فرهمند پور عنوان کرد: تاریخچه تشکیل فضای مجازی نشان می‌دهد که ایده یک فرد نظامی برای ذخیره داده‌ها باعث تشکیل چنین فضایی که بخشی از زندگی آدم می‌باشد، شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری رویداد جوان خلاق در فرمانداری تصریح کرد: این رویداد با ۱۰۸ اثر برگزار شد که نشان دهنده وجود ظرفیت‌ در شهرستان است که باید به آنها پرداخت.

 

فرماندار ویژه دزفول بر بهره برداری مناسب و صحیح از ایده‌ها تاکید کرد و ادامه داد: ایده‌ها باید به سمت و سوی هدف معین حرکت کنند؛ سردرگمی در عدم استفاده صحیح از ایده‌ها موجب سوء استفاده دشمن و پشیمانی ناشی از غفلت خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه باید تلاش کرد با طراحی ایده‌های مناسب خودمان برای آینده فرزندانمان و حرکت‌شان در مسیر مورد نظرمان تصمیم بگیریم یاد آور شد:‌‌ نباید اجازه داد فرزندانمان درگیر برنامه‌هایی شوند که دین و آیین‌مان را از یاد ببرد.

 

کد خبر 1231322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha