بازگشت آرامش به سیستان وبلوچستان

فرمانده نیروی انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: با همکاری خوب معتمدین، ریش سفیدان و سران طوایف ، مولوی های و سعه صدر ماموران نیروی انتظامی در روز جمعه ۲۰ آبان هیچ اداری و مکان عمومی مورد تعرض قرار نگرفت و فضای استان به آرامش برگشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «محمدقنبری» در اولین مصاحبه اش با  خبرنگاران در مسئولیت فرماندهی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: نسبت به مردم سیستان وبلوچستان از لحاظ قومی شناخت کامل دارم.

 

فرمانده جدید نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان یادآور شد: در گذشته سه سال و اندی فرمانده نیروی انتظامی سیستان وبلوچستان بوده ام  و با مردم حشر و نشر داشته ام و با قاطعیت می گوییم که مردم سیستان وبلوچستان وفادار به نظام هستند و به هیچ وجه تجزیه طلب و ضد انقلاب نیستند.

 

قنبری با اشاره به اینکه مردم سیستان و بلوچستان حامی انقلاب هستند و  عمیقا به جمهوری اسلامی اعتقاد دارند، گفت: روز جمعه شاهد بودیم که علی رغم تبلیغات سوء که دشمنان ما داشتند و فراخوانهای متعددی که از  کانال های خارج از کشور هدایت می شد با همکاری خوب معتمدین، ریش سفیدان و سران طوایف ، مولوی های و سعه صدر ماموران نیروی انتظامی هیچ اداری و مکان عمومی مورد تعرض  قرار نگرفت و تحرکات جزئی بود که با تعامل مردم شریف استان، معتمدین، ریش سفیدان و مولوی ها حل شد و اکنون آرامش به استان بازگشته است  و به همین خاطر از نیروی های انتظامی، سپاه و مردم تقدیر و تشکر می کنم.

 

وی افزود: در گذشته اتفافاتی افتاده که برای آن کمیته ها  و شعبه ای برای رسیدگی به پرونده ها در سیستم قضایی تشکیل شده است.

 

 فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ما با این شعبات برای احقاق حق مردم همکاری خواهیم کرد و اگر  قصوری رخ داده باشد مطیع و تابع قانون خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد که حق و خون بیگناهی پایمال شود و این خصلت دینی و سازمانی ما است که حق و عدالت را سرلوحه کاری خود قرار دهیم. 

کد خبر 1231373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha