نشست انجمن آثار و مفاخر استان یزد برگزار شد

نشست انجمن آثار و مفاخر استان یزد با حضور امام جمعه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، نشست انجمن آثار و مفاخر استان یزد با حضور آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد، مهران فاطمی استاندار یزد، احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و تعدادی از مسئولان فرهنگی استان برگزار شد.

 

احسان عابدی در این نشست گفت: این نشست پس از چند سال وقفه برگزار شد که امیدواریم بتوانیم به خوبی در جهت معرفی مفاخر استانی گام برداریم.

 

وی افزود: این انجمن ذیل نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که شعب استانی نیز برای ان تشکیل شده است و از سال 73 تاکنون نیز برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز اجرایی شدن این انجمن در کشور و استان ها است و تاکید وزیر نیز بر توجه به مفاخر است تا جایی که شخصا نیز در این مراسم ها حضور پیدا می کند.

 

عابدی ادامه داد: معرفی چهره ها و مفاخر امری اساسی است زیرا می تواند الگوهای مناسب و مورد قبول را به جامعه معرفی کند و ظرفیت های ااستانی را نیز به کشور معرفی کند.

 

وی گفت: در این نشست به بررسی مفاخر استان پرداخته می شود و در نهایت نیز بر اساس تصمیم جمعی برنامه های گرامیداشت نیز برای آنها گرفته می شود.

 

در پایان این نشست نیز مقرر شد بانک اطلاعات مفاخر استان در بخش های مختلف استان تهیه شده و در راستای برگزاری مراسم های بزرگداشت تصمیم گیری شود.

کد خبر 1231392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha