بچه مسجدی های کانون ‌«الزهرا (س)» ارتفاعات جهرم را پیمایش کردند

حضوری گفت: نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم در یک برنامه مفرح کوهنوردی، ارتفاعات این شهر را پیمایش کردند.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با اشاره به اهمیت سلامت جسمی و روحی بچه مسجدی ها در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم گفت: اردوی کوهنوردی از فعالیت های ورزشی این کانون فرهنگی هنری است که علاوه بر یک تفریح مفرح زمینه همبستگی و یکدلی بچه های مسجد را فراهم می کند تا در سایر امورات نیز به مشارکت دسته جمعی بپردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: این برنامه به صورت هفتگی و در اوقات فراغت بچه های مسجد ویژه گروه های سنی مختلف برگزار می شود که استقبال بچه مسجدی ها را به همراه دارد.

 

وی با اشاره به برگزاری اردوی کوهنوردی ویژه نوجوانان مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری، اظهار کرد:  نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم در یک برنامه مفرح کوهنوردی، ارتفاعات این شهر را پیمایش کردند.

 

حضوری عنوان کرد: حدود ۲۰ نفر از بچه های مسجد با شرکت در این برنامه کوهنوردی، با پیمایش ارتفاعات شهرستان جهرم، یک روز مفرح و با نشاط را در کنار یکدیگر برای خود رقم زدند.

 

وی با اشاره به اینکه  این کانون در راستای غنی سازی اوقات فراغت، توجه به امر ورزش و تفریح و همچنین توجه به کار گروهی این ورزش مفرح را در برنامه خود قرار داده اند، خاطرنشان کرد: بچه مسجدی ها در این اردوی کوهنوردی که در ابتدای صبح برگزار شد پس از تفریح و بازی به سوی مسجد بازگشتند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» با اشاره به اینکه در کنار پرورش معنوی بچه های مسجد، اهمیت به ورزش به ویژه ورزش های گروهی و همگانی مورد توجه و تاکید این کانون فرهنگی هنری قرار دارد، عنوان کرد: اردوی کوهنوردی علاوه بر یک تفریح مفرح زمینه همبستگی و یکدلی بچه های مسجد را فراهم می کند تا در سایر امورات نیز به مشارکت دسته جمعی بپردازند.

 

کد خبر 1231394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha