جدیدترین نوشته وزیر فرهنگ در فضای مجازی پس از سفر به استان مرکزی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین یادداشت‌ خود در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» ضمن اشاره به سومین سفر استانی خود به استان مرکزی گفت: همه نقاط ایران عزیز مملو از استعدادهای بی نظیری است که با اجرای عدالت فرهنگی به شکوفایی کامل خواهند رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین یادداشت‌ خود در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» ضمن اشاره به سومین سفر استانی خود به استان مرکزی گفت: همه نقاط ایران عزیز مملو از استعدادهای بی نظیری است که با اجرای عدالت فرهنگی به شکوفایی کامل خواهند رسید. جدیدترین یادداشت‌ محمدمهدی اسماعیلی در صفحه شخصی اش در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» به شرح زیر آمده است: «از آغاز دولت مردمی امروز و برای سومین بار به استان مرکزی سفر کردم. در شهرستان های دلیجان و محلات، ضمن بازدید از طرح های فرهنگی، پای درد دل اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه نشستم. همه نقاط ایران عزیز ما مملو از استعداهای بی نظیری است که با اجرای عدالت فرهنگی، به شکوفایی کامل خواهند رسید. ان شاءالله»

 
گفتنی است، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح جمعه در میان استقبال استاندار مرکزی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان وارد شهرستان دلیجان شد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بدو ورود به دلیجان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان با امام جمعه دلیجان دیدار کرد و در ادامه سفر یک روزه خود عازم شهرستان محلات شد.
 
دیدار با امامان جمعه دو شهرستان دلیجان و محلات، نشست با فعالان فرهنگی این شهرها، بازدید از طرح‌های نیمه تمام فرهنگی دلیجان و پیگیری مصوبات آنها و سرکشی از روند احداث فرهنگسرای محلات به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مرکزی از مهمترین محورهای سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان مرکزی بوده است.
 
لازم به ذکر است، صفحه شخصی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» به آدرس https://rubika.ir/esmaili قابل دسترس است.

 

کد خبر 1231400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha