ساماندهی تمام گلزارهای شهدای استان زنجان تا پایان خرداد سال ۱۴۰۲

نیک بخش از ساماندهی تمام گلزارهای شهدا در شهرهای استان زنجان خبر داد و گفت: فقط برخی گلزارهای روستایی ساماندهی نشده اند که تا پایان خرداد ماه سال آینده نهایی خواهد شد.

امیرعلی نیک بخش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان،  گفت: بعد از اتمام ساماندهی گلزارهای روستایی، بهسازی و زیباسازی و طراحی المان در دستور کار ساماندهی گلزارهای شهدا قرار می‌گیرد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه همه گلزارهای شهدا تا خرداد ماه سال آینده ساماندهی خواهد شد، اظهار کرد: فقط برخی گلزارهای روستایی ساماندهی نشده و همه گلزارهای شهدای شهری ساماندهی شده است؛ با ساماندهی گلزار شهدای روستایی باقی مانده، ۱۰۰ درصد گلزارهای شهدا ساماندهی خواهد شد.

 

وی یادآور شد: در تلاش هستیم تا طراحی‌های ویژه‌ای برای گلزارهای شهدا داشته باشیم تا روحیه و ادبیات دفاع مقدس در آن ملموس باشد و در حال حاضر به دنبال ایجاد المان‌های مخصوص در گلزارهای شهدا هستیم.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه برخی از گلزارهای شهدا نیازمند بازنگری و طراحی ویژه هستند، خاطرنشان کرد: بعد از اتمام ساماندهی گلزارهای روستایی، بهسازی و زیباسازی و طراحی المان در دستور کار ساماندهی گلزارهای شهدا قرار می‌گیرد.

 

وی در ادامه به پروژه ۲۲۴ واحدی فرزندان شهدا اشاره کرد و یادآورشد: این پروژه در حال ساخت است و در تلاش هستیم تا این پروژه‌ها ظرف مدت ۱۸ تا ۲۰ ماه تحویل متقاضیان شود.

 

این مسئول با بیان اینکه این پروژه‌ها در مرحله فونداسیون است، تصریح کرد: مراحل اخذ تسهیلات این پروژه انجام شده است و هیچ‌گونه مانعی در خصوص ساخت و تکمیل این پروژه وجود ندارد.

 

نیک‌بخش با اشاره به لزوم ساخت مسکن برای سایر گروه‌های ایثارگری، عنوان کرد: در تلاش هستیم تا در نقاط دیگر شهر برای سایر گروه‌های ایثارگری پروژه مسکن را در دستور کار قرار دهیم.

 

کد خبر 1231407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha