۱۱۱ میلیون تومان از طریق ۵۰ حامی مقیم خارج کشور به حساب ایتام زنجانی واریز شده است

به گفته صالحی، در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۱۱ میلیون تومان از طریق ۵۰حامی خارج از کشور به حساب ۲۸۷ فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان واریز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح اله صالحی، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رویکرد مهم کمیته امداد بهره گیری بیشتر از ظرفیت های مردمی و خیر خواهانه در حوزه خدمت رسانی به ولی نعمتان عزیز است، گفت: استفاده از ظرفیت خیرین خارج از کشور از برنامه های کمیته امداد استان زنجان در این بخش است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه فاصله ها ومرزهای جغرافیایی مانع توجه خیران ونیکوکاران به حمایت از فرزندان ایتام نگردیده است، ادامه داد: خیران  وحامیان ایتام خارج از کشور با مشارکت در طرح اکرام فرزندان ایتام ومحسنین، حمایت مادی ومعنوی  ۲۸۷ فرزند ایتام تحت حمایت این نهاد را در استان زنجان متقبل شده اند .

 

صالحی با اشاره به اینکه در قالب طرح اکرام ایتام ۵۰ نفر از حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور حمایت مادی ومعنوی ۲۸۷ نفر از فرزندان ایتام در استان زنجان را برعهده دارند، افزود: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۱۱ میلیون تومان از سوی حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور به حساب فرزندان ایتام تحت حمایت استان واریز گردیده است.

 

این مسئول تصریح کرد: تعدادی از هموطنان کشورمان نیز به نیابت از خانواده خود که مقیم خارج از کشور هستند حمایت وسرپرستی فرزندان عزیز تحت حمایت این نهاد را بر عهده دارند.

 

مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه از همکاری ۲۶ هزار و ۵۰۰ حامی در قالب طرح اکرام و محسنین با این نهاد خبر داد و افزود: این تعداد حامی نیکوکار حمایت مادی و معنوی قریب به چهار هزار و ۵۰۰ فرزند عزیز ایتام و محسنین این نهاد را بر عهده دارند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان از هموطنان وخیران برای مشارکت در این امر خداپسندانه دعوت کرده و افزود: خیرین عزیز می توانند از طریق  ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ ویا مراجعه به سایت اینترنتی Ekram .emdad.ir  حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام این نهاد را بر عهده داشته باشند.

 

کد خبر 1231412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha