سیلاب در ایلام خسارت زد/ انسداد ۲ مسیر ارتباطی

مدیرکل بحران استانداری ایلام با اشاره به خسارت سیلاب به بعضی از مناطق استان، گفت: دو مسیر ارتباطی استان مسدود هستند.

مجید بیگلریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: جمعه شب گذشته بر اثر سیلاب بعضی از مناطق استان ایلام از جمله شهرستان بدره دچار خسارت های مالی شدند.

 

وی افزود:بر اساس آمار های اولیه حدود 300 راس دام عشایر که در اطراف شهر بدره ساکن بودند تلف شدند.

 

مدیرکل بحران استانداری ایلام با اشاره شدت بارش و خسارت به چند واحد مسکونی و تجاری در شهر بدره، افزود:بیشترین میزان بارش در شهرستان بدره داشتیم بطوریکه در بازه زمانی نیم ساعته 41 میلی متر بارش ثبت شده است.

 

بیگلریان توضیح داد: با توجه به اینکه شهرستان بدره فاقد نیروی هلال احمر است، از سوی شهرستان دره شهر نیروی امدادی به بدره اعزام شده است و پاکسازی منازل و واحد‌های تجاری با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان دره شهر در حال انجام است.

 

بیگلریان اضافه کرد: در حال حاضر بارش ها فروکش کرده و پاکسازی منازل و واحدهای تجاری با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان دره شهر در حال انجام است.

 

عوامل راهداری برای پاکسازی و بازگشایی مسیر حضور دارند

مدیرکل راهداری ایلام از ریزش کوه در دو مسیر ارتباطی ایلام به علت بارندگی خبر داد و گفت: راهداران در حال بازگشایی مسیرها هستند.

 

سید زاهدین چشمه خاور نیز اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر محور میمه به تختان و میمه به زرین آباد دچار ریزش شده است، لذا از رانندگان گرامی تقاضا می‌شود با احتیاط از این مسیرها تردد کنند.

 

وی گفت: عوامل راهداری برای پاکسازی و بازگشایی مسیر حضور دارند.

 

مدیرکل راهداری ایلام عنوان کرد: با توجه به ناپایداری وضعیت جوی حاکم بر استان، رانندگان قبل از هر گونه سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

کد خبر 1231418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha