۴۰۰ نفر در روستای داودآباد از خدمات پزشکی اردوی جهادی بهره مند شدند

قیصرپناه گفت: ۴۰۰ نفر در روستای داودآباد از خدمات پزشکی اردوی جهادی بهره مند شدند و این خدمات به صورت رایگان ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مجید قیصر پناه صبح امروز شنبه (۲۱ آبان ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اردوی یک روزه گروه‌ جهادی رئوف که در این بخش برگزار شد، ۱۰۰ مورد دندانپزشکی انجام شد و ۴۰۰ نفر نیز از خدمات ویزیت رایگان، چشم پزشکی، شنوایی سنجی، مامایی، فیزیوتراپی، روانشناسی و اکو قلب استفاده کردند.

 

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک در خصوص تفکیک این خدمات گفت: در این اردوی جهادی که در ۲ مکان مرکز جامع سلامت و مدرسه شهید امیرهوشنگ داودآبادی روستای داودآباد برگزار شد، خدمات رایگانی نظیر ویزیت رایگان پزشک، داروی رایگان، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، مامایی، غربالگری قند و فشار خون، فیزیوتراپی، روانشناسی، مشاوره تغذیه و دندانپزشکی به مراجعان ارائه شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با استقرار داروخانه در محل اجرای این طرح جهادی، داروی مورد نیاز مردم نیز به صورت رایگان به آنان ارائه شد.

 

قیصرپناه با تقدیر از خیرین منطقه تصریح کرد: با همت خیران نیک اندیش، بخشداری مرکزی و دهیاری روستای داودآباد، لباس مورد نیاز بانوان و کودکان به میزان ۳۰۰ میلیون ریال در مدرسه شهید داودآبادی بین افراد شناسایی شده توزیع شد.

 

کد خبر 1231438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha