کار برای خدا، برکت می آورد

آیت الله دژکام گفت: کار برای خدا برکت می آورد و کار برای خدا اجرا کنید تا برکت به کارتان اضافه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، آیت الله لطف الله دژکام، امروز شنبه (21 آبان) در مراسم هماهنگی مساجد مناطق 12 گانه شیراز که در نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد، گفت: کار برای خدا برکت می آورد و کار برای خدا اجرا کنید تا برکت به کارتان اضافه شود.

نماینده ولی فقیه در فارس شبکه مساجد یعنی اینکه ائمه جماعت همدیگر را بشناسند و از امکانات مساجد استفاده کنند، اظهار کرد: یکی از اشتباهاتی که رخ داده اینست که فکر کرده اند از بالا دستور بدهند، این روش کار نیست.

امام جمعه شیراز با یادآوری این مطلب که اصل دلچسبی کار روحانیت و مساجد به همراهی دل ها بوده است و اهداف دینی مشترک داشته اند و این باعث شد یک ملت را یکباره حرکت دادند، اضافه کرد: واقعیت صمیمیت و اخلاص را به نمایش بگذارید و همه کمبودها رفع می شود.

وی با اشاره به اینکه برخی مساجد را رفتم دیدم که واقعا مسجد است و فعالیت خوبی انجام می دهند، افزود: روحانیت بار سنگینی به دوش دارند و اصل جمعیت جهان تا قرن پیش به 500 میلیون نفر نمی رسیده است و الان در ایران 85 میلیون نفر جمعیت داریم و باید دل این افراد را به اسلام جذب کرد.

آیت الله دژکام گفت: برای مدیریت آمادگی برای ظهور باید خودمان را آماده کنیم، افزود: در 12 منطقه و هر منطقه ای باید دور هم نشستن، صمیمیت و ارتباطات را بررسی کنیم و رئیس مسجد، در مسجد وجود دارد و به عنوان ریاست به معنای کلمه نیست و هماهنگ کننده است و باید این امامت را از آنجا شروع کنیم.

امام جمعه شیراز با یادآوری این مطلب که سیره مرحوم آیت الله ابوالحسن حدائق در حوزه ها باید تدریس و شئون فعالیت مرحوم حدائق باید معرفی شود، تاکید کرد: روحانیت در اوج گناهان در دوره رضاخانی و محمدرضاخانی دل مردم تسخیر کردند و ما باید نسبت به سیره سلف صالح آشنا شویم و اقدام کنیم و اینها باعث زندگی در شهر می شود.

وی با اشاره به اینکه برای شهادت امام کاظم (ع) سال گذشته حرکتی انجام گرفت که حرکت خوبی بود، اضافه کرد: امور مساجد باید موضوع برگزاری مراسم ویژه شهادت امام کاظم (ع) به خوبی توسط مرکز امور رسیدگی مساجد پیگیری شود تا مراسم بزرگداشت به طول 12 کیلومتر از مسجد «امام حسن (ع)» بلوار «مطهری جنوبی» تا حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شود.

کد خبر 1231495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha