راه اندازی خانه هنر در حوزه ایثار و شهادت

حجت الاسلام هاشمی، گفت: در راستای بهره مندی از ظرفیت هنرمندان در حوزه ایثار و شهادت، خانه هنر راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(21آبان)، در اختتامیه ششمین جشنواره استانی تولیدات هنر دفاع مقدس«فانونس»، که در فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمن به صورت شبانه روز در حال طرح توطئه علیه ایران اسلامی است، اظهارداشت: امروز همه با هم باید برای مقابله با توطئه های دشمن باید گام برداریم.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی کم کاری صورت گرفته است، افزود: با تلاش جهادی و انقلابی باید این کم کاری ها جبران شود.

 

وی از راه اندازی خانه هنر در  حوزه ایثار و شهادت خبر داد و گفت: این اقدام با هدف بهره مندی از ظرفیت هنرمندان در حوزه ایثار و شهادت صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: با تکیه بر زبان هنر باید فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل امروز تبیین شود و هنرمندان در زمینه معرفی شهدای امنیت استان به تولید محتوا بپردازند.  

 

وی با تأکید بر ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل امروز عنوان کرد: با تکیه بر ظرفیت هنر و هنرمندان باید در مقام عمل کار ارائه شود و توجه به سلیقه دهه هشتادی ها در این حوزه از موارد مورد تأکید است.

کد خبر 1231511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha