نمایشگاه کتاب در نگارخانه بجنورد دایر شد

سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب در نگارخانه بجنورد دایر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام عباس سرشته امروز شنبه اعلام کرد: 400 عنوان کتاب با چهار هزار جلد در نمایشگاه کتاب به نمایش گذاشته شده است.

 


سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: در این نمایشگاه انتشارات بیژن یورد و دُر قلم و کتابفروشی حاتمی و یک کتابفروشی سیار کتاب های خود را برای علاقمندان به نمایش گذاشته اند.

 


حجت الاسلام سرشته با اشاره به موضوعات کتاب های این نمایشگاه، بیان کرد: کودک و نوجوان، تاریخی، روانشناسی، سبک زندگی، جامعه شناسی و ... از جمله موضوعات کتاب ها می باشد که علاقمندان می توانند کتاب های مورد نیاز خود را از این نمایشگاه تهیه کنند.

 


وی هدف از برپایی این نمایشگاه را توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه، انس و الفت هر چه بیشتر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با کتاب، ایجاد شور و نشاط بین علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی و حمایت از ناشران و کتابفروشی ها ذکر کرد.

 


حجت الاسلام سرشته خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب بجنورد از امروز 21 تا 27 آبان ماه صبح ها 9 تا 13 و عصر 16 تا 20 در محل نگارخانه بجنورد واقع در چهار راه ارتش- خیابان ماژانی برای بازدید علاقمندان دایر شده است.

 


یادآوری می شود؛ سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی  از 21 تا 27 آبان ماه با شعار "ما همانیم که می خوانیم" در سراسر کشور برگزار می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1231554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha