نقاط حادثه‌خیز محورهای کهگیلویه و بویراحمد رفع شود/ اجرایی شدن همه مصوبات سفر دولت به استان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش برای کاهش تصادفات در استان، گفت: نقاط حادثه‌خیز در دست اقدام تا عید تکمیل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید علی احمدزاده امروز (21 آبان ماه) در نشست شورای راهبردی که به وضعیت جاده‌ها و محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داشت، گفت: 11 نقطه حادثه‌خیز استان تا عید نوروز 1402 تکمیل شود که یکی از این محورها نقطه پل تنگ سریز است که تا پایان همین هفته به مناقصه گذاشته شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: نقاط حادثه‌خیز برون شهری و در محدوده روستاهای استان شناسایی و تلاش شود تصادفات کاهش پیدا کنند تا مردم دچار حادثه و ضرر نشوند.

 

وی افزود: نبود نیوجرسی و جداکننده در جاده‌های استان خود یک خطر است و با کار کارشناسی و فنی نیوجرسی‌های استاندارد نصب شود.

 

احمدزاده در ادامه با بیان اینکه عملکرد برخی پیمانکاران چندان خوب نیست و کیفیت لازم را ندارند، افزود: پیش از واگذاری پروژه‌ها اهلیت پیمانکار مورد توجه قرار گیرد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نبود اعتبار بزرگ ترین دلیل تاخیر در روند احداث پروژه‌ها است، عنوان کرد: یک هزار و 60 میلیارد تومان اعتبارات متمم سفر بود که به مردم قول دادیم اما از مجموعه دولت قول 3 هزار و 600 میلیارد تومان را گرفتیم البته این مبلغ هنوز اختصاص داده نشده و پولی که وارد استان شده از محل سفر دولت بوده است.

 

وی با بیان اینکه هر پروژه‌‌ای که وعده دادیم و مصوب شد در متمم سفر مورد توجه قرار گرفته و تک به تک اجرایی می‌شود، گفت: قرار است تا قبل از پایان سال یک هزار میلیارد تومان از متمم سفر و تابستان هم یک هزار میلیارد دیگر به استان داده شود، البته برای پروژه‌های اولویت‌دار از جمله پل وحدت در لنده و جاده طریق‌الطیب اعتبار اختصاص دادیم.

 

احمدزاده بیان کرد: پروژه‌هایی که در سفر سال گذشته دولت به استان مصوب شدند 2 تا 3 سال زمان می‌برد که به نتیجه برسند‌.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز بارش‌ها گفت: جاده مورزرد زیلایی که محل عبور و مرور مردم است نباید امسال مسدود شود.

 

کد خبر 1231625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha