هدف اصلی در نظام زندانبانی جمهوری اسلامی اصلاح و تربیت زندانیان است

ضیایی‌فرد گفت: هدف اصلی در نظام زندانبانی جمهوری اسلامی اصلاح و تربیت زندانیان است بطوریکه زندانی بعد از سپری کردن دوران حبس، یک فرد اصلاح شده باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، محمود ضیایی‌فرد شنبه شب(۲۱ آبان‌ماه) در مراسم تکریم وو معارفه مدیرکل‌ زندان‌های کردستان اظهار کرد: هدف اصلی در نظام زندانبانی جمهوری اسلامی اصلاح و تربیت زندانیان است بطوریکه زندانی بعد از سپری کردن دوران حبس، یک فرد اصلاح شده باشد.

 

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی سازمان زندان‌های کشور از رئیس کل دادگستری و قضات استان کردستان در راستای اجرای برنامه‌های اصلاحی زندان‌های کشور تقدیر کرد و افزود: کاهش ورودی زندان‌ها سبب می‌شود تا برنامه‌های اصلاحی و تربیتی اجرایی شود و آسیب‌های اجتماعی کمتری به زندانیان و خانواده‌هایشان وارد شود.

 

ضیایی‌فرد تاکید کرد: زندانبانی کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است و مسئولیت‌های خطیری بر عهده زندانبان است و در سازمان زندان‌های کشور احراز مسئولیت‌ها بر اساس تجارب و طی مراحل مختلف صورت می‌گیرد.

 

در پایان این مراسم، از زحمات مراد فتحی با اهدای لوح، تقدیر شد و حکم مدیر کل زندان‌های استان کردستان به مجتبی محمدی تقدیم شد.

 

گفتنی است؛ مجتبی محمدی پیش از این تصدی مدیر کل زندان‌های آذربایجان غربی را بر عهده داشت و مراد فتحی بعنوان مدیرکل جدید استان آذربایجان غربی منصوب شد.

کد خبر 1231669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha