۱۷۸ مرکز نیکوکاری در استان زنجان فعالیت می کند

صالحی با اشاره به فعالیت ۱۷۸ مرکز نیکوکاری در استان زنجان گفت: ۱۵ مرکز نیکوکاری تخصصی در امور فرهنگی و تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت ایجاد شده است.

روح اله صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با اشاره به فعالیت ۱۷۸ مرکز نیکوکاری در استان زنجان گفت: از این تعداد ۱۵ مورد به صورت تخصصی در حوزه فرهنگی و تحصیلی فعالیت دارند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه توانمندسازی فکری مددجویان یکی از اولویت‌های این نهاد در کنار توانمندسازی اقتصادی خانوارهای عزیز تحت حمایت است، اضافه کرد: مراکز نیکوکاری به عنوان بازوان اجرایی این نهاد نقش مهمی در خدمت رسانی به اقشار نیازمند دارند.

 

وی اضافه کرد: این مراکز به صورت کاملاً داوطلبانه و مردمی ایجاد شده و با بهره گیری از ظرفیت های مردمی به صورت محله مبنا و تخصصی در حوزه ترویج فرهنگ خیر و احسان فعالیت دارند.

 

این مسئول با بیان اینکه ارتقاء سلامت مددجویان عزیز تحت حمایت در بخش های مختلف همواره مورد توجه این نهاد است، گفت: در ۶ ماهه نخست امسال یک هزار و ۸۵۰ بسته بهداشتی برای ارتقای سطح سلامت خانوارهای عزیز تحت حمایت توزیع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد در حوزه سلامت شامل سرفصل‌های مختلفی است، افزود: با توجه به نیازهای مددجویان در حوزه سلامت کلاس‌های آموزشی توجیهی برای جامعه هدف برگزار می‌شود.

 

صالحی با اشاره به رویکرد کمیته امداد در حوزه سلامت و درمان مددجویان تحت حمایت، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، مصوبه رایگان شدن فرانشیز بستری مددجویان به همه بیمارستان‌های دولتی ابلاغ شده و در حال اجرا است.

کد خبر 1231695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha