مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۱۴۵ واگذاری اشتراک و انشعاب شامل جذب ۸۸ مشترک و نصب ۵۷ انشعاب علمک جدید در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان بدره انجام شده است.

محمود کشاورز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان اینکه شهرستان بدره یکی از مناطق سبز استان است که تمامی مناطق شهری و روستایی آن گازدار می باشد، افزود: این خدمات ارائه شده مربوط به ساخت و ساز های جدید در اقصی نقاط این شهرستان بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۲۳۴ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان انجام شده است، افزود: از ابتدای گازرسانی به شهرستان بدره، یکهزارو ۱۳۰ اشتراک رایگان به خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی واگذار شده است.

 

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی بدره از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، تصریح کرد: شهرستان بدره دارای ۲ شهر و ۲۵ روستا می باشد که تمامی مناطق شهری و روستایی آن از نعمت گاز برخوردار هستند.

 

کشاورز با اشاره به اینکه بیش از ۴ هزارو ۳۰۹ خانوار در اقصی نقاط بدره از شبکه گاز استفاده می کنند، گفت: تاکنون ۱۰ ایستگاه مختلف گاز در مناطق شهری و روستایی این شهرستان نصب و راه اندازی شده است.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۶ هزار مشترک در مناطق شهری و روستایی این شهرستان وجود دارد، عنوان کرد: نصب ۴ هزارو ۱۳۳ انشعاب علمک، اجرای ۲۳۴ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع از دیگر خدمات شرکت گاز استان به مردمان شریف شهرستان بدره بوده است.

کد خبر 1231700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha