تسهیل گر مباحث فرهنگی در کانون های مساجد باشیم

حجت‌الاسلام علی محقی با تاکید بر اینکه باید در حوزه فرهنگ، تسهیل‌گر مباحث فرهنگی در کانون‌های فرهنگی هنری باشیم و در ارائه خدمات کوتاهی نکنیم، گفت: بخشی از این تسهیل‌گری به حوزه کتاب و کتابخوانی برمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی به همراهی جمعی از کارشناسان این ستاد، از دو کتابخانه کانون «انصارالحسین (ع)» و «باقرالعلوم(ع)» بیرجند بازدید کرد و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، از تلاش کتابداران این مجموعه‌ها قدردانی کرد.

 

حجت‌الاسلام علی محقی در این دیدار با تاکید بر اینکه باید در حوزه فرهنگ، تسهیل‌گر مباحث فرهنگی در کانون‌های فرهنگی هنری باشیم و در ارائه خدمات کوتاهی نکنیم، افزود: بخشی از این تسهیل‌گری به حوزه کتاب و کتابخوانی برمی‌گردد.

 

وی از کتاب به عنوان بخشی از فرهنگ مکتوب یاد کرد و گفت: بهترین الگو برای دستیابی به فهم درست،‌ کتاب است اما امروز دشمن درتلاش است که فضای مجازی را جایگزین کتاب کند و دروغ‌های خود را به اسم تاریخ به جوانان ارائه کند.

 

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی بر تربیت بازیگر، نویسنده، تهیه کننده و گروه‌های موسیقایی از دل مساجد تاکید کرد و گفت: همچنین تلاش می‌کنیم که طرح پیوند «مسجد، مدرسه و منزل» با قوت بیشتری در سطح استان با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری اجرا شود.

 

محقی همچنین بر پیوند بین حوزه فرهنگ ایران اسلامی با کشورهای همسایه به ویژه جهان اسلام تاکید و اظهارامیدواری کرد: این مهم در کانون‌های فرهنگی هنری استان محقق شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1231737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha