ارسال 781 اثر به ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور

دبیر اجرایی ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور از استقبال بی نظیر اصحاب مطبوعات غرب کشور از این جشنواره خبر داد و گفت: 781 اثر به دبیرخانه این رویداد کلان رسانه ای ارسال شد.

 یعقوب فروغیان، دبیر اجرایی ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور به خبرنگار شبستان گفت: استان فرهنگی کردستان پس از میزبانی موفقیت آمیز چهارمین جشنواره مطبوعات غرب کشور در سال 85 امسال، بار دیگر میزبانی ششمین دوره این جشنواره را با تجربه ای جدید و اضافه شدن خبرگزاری این منطقه عهده دار است.

 

وی ادامه داد: وصول781 اثر از سوی شرکت کنندگان 6 استان این دوره از جشنواره را نقطه عطفی در طول ادوار جشنواره است که از این تعداد به ترتیب استان های کردستان با 172 اثر، آذربایجان غربی با 154 اثر، کرمانشاه با 152 اثر، لرستان با 140 اثر، ایلام با 92 اثر و همدان با 68 اثر بیشترین تا کمترین آثار را به این رویداد ارسال داشته اند.

 

کارشناس مسئول مطبوعات و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خاطر نشان کرد: از مجموع آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره تعداد648 اثر مربوط به متقاضیان بخش مطبوعات می باشد و 133 اثر از سوی خبرگزاری ها ارسال شده است.

 

وی گفت: آثار رسیده پس از تفکیک در 15 بخش مطبوعات و چهار بخش خبرگزاری ها دسته بندی و تحویل هیات انتخاب آثار گردید که این هیات در مجموع 663 اثر را جهت مرحله ی نهایی داوری توسط اساتید روزنامه نگاری همکار با دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها معرفی کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 123174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha