یادداشت وزیر فرهنگ در فضای مجازی به مناسبت آغاز هفته کتاب

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین نوشته خود در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» ضمن اشاره به آغاز هفته کتاب گفت: تلویزیون اینترنتی کتاب و سامانه خرید از کتابفروشی‌ها پدیده‌های برجسته‌ این دوره هفته کتاب به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین نوشته خود در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» ضمن اشاره به آغاز هفته کتاب گفت: تلویزیون اینترنتی کتاب و سامانه خرید از کتابفروشی‌ها پدیده‌های برجسته‌ این دوره هفته کتاب به شمار می‌روند. جدیدترین نوشته محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی به شرح زیر آمده است: «سی‌امین دوره هفته کتاب با شعار ما همانیم که می‌خوانیم، بار دیگر این کالای فرهنگی مهم را به صدر توجهات آورد. برنامه‌های متنوع تشکل‌ها و دستگاه‌ها برای ناشران، پدیدآوران، کتابداران و کتابفروشان فرصتی برای آشنایی بیشتر مردم با کتاب و ایجاد نشاط در جامعه خواهد بود. تلویزیون اینترنتی کتاب (ketab.tv) و سامانه خرید از کتابفروشی‌ها پدیده‌های برجسته‌ این دوره در کنار افتتاح کتابخانه‌ها و کتابفروشی‌ها هستند.»

 
گفتنی است، آیین تجدید میثاق مسئولان فرهنگی و دست‌اندرکاران هفته کتاب، کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با آرمان‌های امام راحل (ره) صبح امروز شنبه با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرقد امام خمینی (ره) برگزار شد.

 

یادداشت وزیر فرهنگ در فضای مجازی به مناسبت آغاز هفته کتاب

کد خبر 1231791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha