روشنگری و تبیین از سفارشات امام علی (ع) است

عبدالله زاده گفت: روشنگری و تبیین از سفارشات امام علی (ع) به فرزندانشان بوده و باید در دستور کار تمامی افراد قرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سردار حسن عبدالله زاده در چهارمین همایش گام دومی‌ های جهاد تبیین که همراه با بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز برگزار شد، جهاد تبیین را یک موضوع اثرگذار دانست و گفت: روشنگری و تبیین از سفارشات امام علی (ع) به فرزندانشان بوده و باید در دستور کار  تمامی افراد قرار داشته باشد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس با اشاره به ادامه داد: دشمنان به دنبال تحریف واقعیت‌ ها هستند و برخی از افراد بدون علم و آگاهی کافی، این دروغ ها را باور می کنند و  از آنجا که بخش زیادی از فضای مجازی تحت اختیار دشمن است، حضور بسیجیان و افراد انقلابی در بستر فضای مجازی برای جهاد تبیین گام مهمی به شمار می رود.

وی اضافه کرد: جلسات جهاد تبیین و روشنگری در نواحی مقاومت برگزار می شود و فضای حقیقی بهترین فرصت برای اجرای فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است.

سردار عبدالله زاده، جهاد تبیین امروز را با دوران انقلاب و دفاع مقدس متفاوت دانست و عنوان کرد:  امروز برای روشنگری باید آبرو گذاشت و پیش از این رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در بیانات خودشان در خرداد ماه خود به سعی دشمنان برای تقابل بین مردم و نظام اسلامی اشاره کرده بودند که اکنون شاهد آن در حوادث اخیر کشور هستیم و باید بدانیم که فرامین رهبر انقلاب (مدظله العالی) نسخه شفابخش تمامی مشکلات کشور است.

وی ادامه داد: دشمنان برای تغییر ذهنیت نسل جدید درباره انقلاب و نظام اسلامی نقشه های شومی دارند و شبهات بسیاری در  ذهنیت دانش آموزان  ایجاد می کنند تا واقعیت ها را به شکل دیگری نشان دهند اما با جهاد تبیین می توان این نقشه دشمن را خنثی کرد.

سردار عبدالله زاده با اشاره به اینکه کدهای دشمن تعاریف خاص خودش را دارد، اظهار کرد: «مهسا امینی» رمز دشمنان با ویژگی جنسیتی، قومیتی، اجتماعی و ... برای ایجاد ناآرامی ها در کشور بوده و فتنه دشمنان است.

کد خبر 1231819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha