ولایت پذیری حضرت زهرا در امور سیاسی برجسته است/ زنان  با بصیرت اصل ولایت پذیری را مبنای عمل  قرار دهند

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به ولایت پذیری حضرت زهرا (س) گفت: زنان جامعه ما باید با بصیرت و گاهی و باور و اعتقاد ولایت پذیری را مبنای عمل خود قرار دهند.

فاطمه رحمانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به ولایت مداری حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: همه زنان جامعه به سیره حضرت زهرا (س) تمسک دارند. با توجه به اینکه ما در مکتب شیعه تربیت یافته ایم، تمسک به سیره حضرت فاطمه زهرا (س) برای هر زن شیعه مسلمانی لازم و ضروری است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نقش حضرت زهرا (س) در امور اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در زمان خودشان بسیار برجسته بوده است. بحث ولایت پذیری ایشان در امر سیاسی امری برجسته است. کسانی که خودشان را داعیه دار پیروی از حضرت زهرا (س) می دانند باید به سیره ایشان در امور سیاسی تمسک جویند.

 

وی تصریح کرد: علی القاعده ولایت پذیری مقدماتی همانند بصیرت، آگاهی و باور و اعتقاد می خواهد. وقتی باور و اعتقاد باشد، ولایت پذیری مبنا می شود و این مبنای عمل ما قرار می گیرد.

 

وی تصریح کرد: زنان باید توجه داشته باشند با ولایت پذیری می توانند جامعه را از بسیاری از خطرات مصون دارند. ولایت پذیری وحدت بخش و وحدت آفرین است، انسجام را تقویت می کند و جامعه اسلامی را به سمت رسیدن به اهداف عالیه اش یاری می رساند.

کد خبر 1231823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha