اردوی راهیان پیشرفت، نمونه ای از گفتار متفاوت با نسل جوان است

افشارچی گفت: از ظرفیت هفته بسیج برای گفت‌وگو و البته گفتن حرف‌های جدید باید استفاده کنیم که اردوهای راهیان پیشرفت، یکی از نمونه‌های گفتار متفاوت با نسل نوجوان و جوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان که با موضوع برنامه‌های هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: شرایط کرونایی سبب دوری مردم از یکدیگر شده بود و شاید همین دوری از هم یکی از دلایل اغتشاشات اخیر بود چرا که رودررو بودن، فاصله‌ها را ازبین برده و سبب ایجاد صمیمیت می‌شود.

 

 

استاندار زنجان با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج خاطرنشان کرد: از ظرفیت هفته بسیج و اردوهای راهیان نور باید برای کاهش این فاصله استفاده کنیم.

 


افشارچی با تاکید بر اینکه مهمترین مساله جمهوری اسلامی با دنیا مقاومت است، تصریح کرد: مقاومت در برابر دشمنان نیاز به بنیه اقتصادی، نظامی و مهمتر از همه نیاز به بنیه معنوی دارد.

 


استاندار زنجان با بیان اینکه بنیه معنوی یعنی تفهیم و تشریح اینکه چرا مقاومت می‌کنیم، گفت: از ظرفیت هفته بسیج برای گفت‌وگو و البته گفتن حرف‌های جدید باید استفاده کنیم که اردوهای راهیان پیشرفت، یکی از نمونه‌های گفتار متفاوت با نسل نوجوان و جوان است.

 


وی تاکید کرد: شبکه گسترده مردمی بسیج باید برای تقویت بنیه معنوی جامعه به‌خصوص جوانان استفاده شود و تولید محتوا در این راستا نیز متفاوت از قبل باید باشد.

 


رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در سخنانی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی، جهاد آبرسانی است که با آبرسانی به 57 روستا از سال گذشته آغاز شده که تاکنون 69 درصد پیشرفت دارد و تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسند.

 


جهانبخشی افزود: برخی از پروژه‌های آبرسانی نیز به اتمام رسیده و فقط مشکل تامین برق دارد که با پیگیری‌های لازم در حال رفع این مشکل هستیم.

 


وی با بیان اینکه آبرسانی به 110 روستا نیز در برنامه آینده بسیج سازندگی قرار دارد، اظهار کرد: 160 واحد مسکن مددجویی با مشارکت کمیته امداد در حال ساخت است که 20 واحد در هفته بسیج افتتاح می‌شود و عملیات اجرایی بقیه واحدها نیز تا 14 اسفند (روز احسان و نیکوکاری) به پایان می‌رسد.

کد خبر 1231851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha