چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان مرکزی برگزار می شود

سرهنگ گودرزی از برگزاری مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، محمد گودرزی با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولیدمحتوای دیجیتال بسیج به صورت همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ آبان در استان مرکزی برگزار می‌شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه این رویداد تخصصی به شکل ۴۸ ساعته و با مشارکت اقشار تخصصی بسیج برگزار می شود، افزود: این رویداد در سه بخش پویانمایی و انیمیشن، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: تولید محتوا، کشف و شناسایی استعدادها، ارتقای توانمندی‌های فنی و خلاقانه حوزه تولیدات دیجیتال بسیجیان استان، جذب ایده های برتر و سازماندهی گروه های تولید محتوا در بستر فضای مجازی از اهداف مورد نظر برگزاری این رویداد است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در حوزه تولید محتوای انقلابی و ارزشی، خلأهایی وجود دارد، اظهار کرد: با شناسایی فعالان انقلابی این حوزه می‌توان این خلأها را به حداقل رساند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه در کنار رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال، رویداد مردم‌ پایه نیز برگزار می‌شود، گفت: عموم مردم می توانند در سه بخش کلیپ و ویدئوهای موبایلی، پوستر و آثار گرافیکی و عکس و عکس‌نوشت آثار خود را ارسال و بسیجیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد، به سایت جامع امین به آدرس: https://amin-site.ir مراجعه کنند.

 

گودرزی اضافه کرد: برترین‌های این رویداد ضمن دریافت جوایز نفیس مجوز حضور در مرحله کشوری رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج را دریافت خواهند کرد .

کد خبر 1231855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha