ارسال آثار به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی نسبت به سال گذشته کمتر است

امید خاکپور گفت: تاکنون ۲۸ اثر به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی ارسال شده که نسبت به سال گذشته از استقبال کمتری روبه رو است.

امید خاکپور در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: تاکنون ۲۸ اثر به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی ارسال شده که نسبت به دوره قبل کمتر است.

 

رییس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان غربی افزود: این آثار در موضوعات مسایل منطقه و ‌استان با چشم انداز جهانی، آداب و رسوم و سنت‌های بومی و ‌محلی هستند.

 

وی با بیان اینکه این تعداد آثار ارسالی نسبت به دوره قبل کمتر شده است، تصریح کرد: سال گذشته ۳۲ اثر به جشنواره تئاتر آذربایجان غربی ارسال شده بود ولی امسال آثار ارسالی کاهش یافته است.

 

خاکپور گفت: سی و چهارمین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی (7تا ۱۰ آذر) سال جاری در ارومیه برگزار می شود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: این 28 اثر از شهرستان‌های ارومیه، خوی، چایپاره، نقده، اشنویه، بوکان و میاندوآب ارسال شده است.

 

رییس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان غربی اضافه کرد: ارومیه با 10 اثر بیشترین تعداد شرکت کننده را به خود اختصاص داده است.

 

وی خاطرنشان کرد: سی و ‌چهارمین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی ‌با هدف ارتقا و ‌اعتلای سطح کیفی هنر نمایش وحمایت از تولید و اجرای عمومی تئاتر و تولید آثار فاخر و ‌ارزشمند نمایشی برگزار می شود.

 

 گفتنی است، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان و مشارکت گروه‌های نمایشی سی و ‌چهارمین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی را برگزار می‌کند.

کد خبر 1231880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha