هوشیاری  مردم خنثی کننده توطئه های دشمنان است

زیویار با بیان اینکه دشمن در فتنه اخیر از تمامی ابزار و امکانات برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده کرد، گفت: هوشیاری مردم خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  فرهاد زیویار امروز (22آبان) در همایش بزرگداشت بسیجی شهید روح الله عجمیان، اظهار داشت: دشمنان در قالب توطئه های مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی و ایجاد تفرقه در بین مردم است.

 

استاندار لرستان وحدت و هوشیاری را خنثی کننده توطئه های دشمنان خواند و ادامه داد: در فتنه اخیر دشمنان یک جنگ تمام عیار علیه کشور داشتند که با هوشیاری و وحدت مردم خنثی شد.

 

وی با بیان اینکه ابعاد مختلف توطئه های دشمنان باید با دقت بررسی و واکاوی شود، ادامه داد: رسانه و فضای مجازی از جمله ابزارهای توطئه دشمنان بود.

 

زیویار با اشاره به اینکه هیچگونه اخبار واقعی کشور به درستی توسط رسانه های معاند منعکس نمی شود تصریح کرد: اما اگر تعدادی فریب خورده برای تخریب اموال عمومی آن هم به بهای ناچیز و رقم های بی ارزشی مانند اقامت در کشورهای خارجی به خیابان می آیند بارها در رسانه های دنیا انعکاس پیدا می کند.

 

وی افزود: در حوزه رسانه، امکانات ما با دشمنان نظام قابل مقایسه نیست اما با این وجود باید برای سرافرازی ایران اسلامی تلاش کرده و با هوشیاری مردم دشمن را ناامید کنیم.

 

استاندار لرستان با گرمیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت، بیان کرد: شهادت شهید "عجمیان" واقعه عاشورا و شهادت شهید حججی ها را تداعی و خانواده وی را سربلند کرد و هموطنان نیز در تجمعات ثابت کردند قدردان جانفشانی شهیدان مظلوم و صبر خانواده آنان هستند.

 

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۴ در کوهدشت لرستان، از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که سابقه عضویت ۱۲ ساله در بسیج را داشت.

 

این شهید والامقام  پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در جریان  آشوب آزاد راه کرج - قزوین  در محدوده بهشت سکینه کرج با ضربات چاقو  برخی اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 1231925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha