فقرا و نیازمندان جامعه نیازمند حمایت مسئولان و کمک خیرین هستند

ماموستا رستمی گفت: از همه مسئولان و خیرین انتظار می‌رود که فقرا و قشر مستضعف جامعه را فراموش نکرده و از آنان حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا فایق رستمی ظهر یکشنبه(22 آبان ماه) در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد کردستان اظهار کرد: خیرین در جامعه همانند نگینی هستند که در راستای کمک به نیازمندان سنت پیامبر را به جا می‌آورند و از همه مسئولان و خیرین انتظار می‌رود که فقرا و قشر مستضعف جامعه را فراموش نکنند و از آنان حمایت کنند.

 

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری  بر ضرورت رونق تولید بر اساس فرموده رهبری تأکید کرد و افزود: باید کشوری تولید کننده داشته باشیم نه کشوری که صرفاً مصرف ‌کننده باشد.

 

وی اظهار داشت: آنچه موجب زندگی اجتماعی است، نیازهای فطری است که در وجود انسان به صورت مادی و معنوی گذاشته شده است.

 

ماموستا رستمی به ارزش و منزلت «خدمت به مردم» از منظر قرآن و روایات اشاره کرد و افزود: سعادت جامعه بشریت به جز در ایثار در راه جامعه میسر نخواهد شد.

 

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: مردم و دولتمردان همانند دو ستونی هستند که پشتیبان یکدیگرند، بنابراین باید این دو اصل مهم جامعه در کنار یکدیگر باشند.

 

وی بر ضرورت رونق تولید بر اساس فرموده رهبری تأکید کرد و گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که کشوری تولید کننده داشته باشیم نه کشوری که صرفاً مصرف ‌کننده، چراکه رونق تولید تنها راه نجات کشور از مشکلات است.

 

ماموستا رستمی با بیان اینکه اگر در ملتی اخلاق وجود نداشته باشد آن جامعه با انزوا روبه‌رو خواهد شد، اضافه کرد: کمک‌های خیرخواهانه کمیته امداد در همه زمینه‌ها باعث رشد و نمو جامعه می‌شود.

کد خبر 1231937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha