دهمین کنگره ادبیات پایدار با محوریت جهاد تبیین در کرمانشاه

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه دهمین کنگره ادبیات پایدار با محوریت جهاد تبیین را ۱۰ اسفند ماه سال‌جاری برگزار خواهد کرد.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه به نقل از  اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، دهمین کنگره سراسری ادبیات پایداری برای سال ۱۴۰۱، انواع ادبی آثار در گونه‌های حماسی، غنایی، نمایشی، تعلیمی، عرفانی، آئینی همراه با شاخه‌های آن‌ها مورد پذیرش است.

 

براساس این گزارش، حوزه‌های مفهومی مقالات باید در زمینه‌‌های عدل و دادگری، قناعت و خوداتکایی، علم و ادب آموزی، عشق و محبت‌‌ورزی،‌ راهنمایی و راهبری، جهاد، شهادت و ایثارگری و خانواده سبک زندگی باشند.

 

همچنین، شرکت‌ کنندگان در این کنگره می‌توانند آثار خود را به زبان‌های فارسی، عربی،‌ انگلیسی، تطبیقی دو یا چند زبانه و یا به سایر زبان‌ها ارسال کنند.

 

گفتنی است، ، تمام مقالات باید بر پایه متون و گفتمان ادبی متمرکز باشد. در نگارش مقالات لازم است آخرین شیوه نامه فرهنگستان زبان و ادب فارسی اعمال شود.

 

لازم بذکر است، علاقمندان جهت شرکت در این رویداد می‌توانند تا ۳۰ آذر ۱۴۰۱ آثار خود را ارسال کنند. اعلام نتایج نهایی مقالات پذیرفته شده در ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ خواهد بود.

 

برای شرکت در مسابقه مقالات از طریق پیام‌رسان‌های ایتا، بله، سروش، ای‌گپ، روبیکا به شماره ۰۹۹۱۳۴۸۹۸۷۹ یا به نشانی ایمیل adabiyyat.e.paydari@chmail.ir ارسال شود.

کد خبر 1231948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha