خلا آموزش‌های تربیتی در مدارس/ ضرورت استفاده از اساتید مجرب برای جهاد تبیین

قناعت با اشاره به خلا آموزش‌های تربیتی در مدارس، گفت: آموزش و پرورش باید از ظرفیت حوزویان، اساتید و صاحب نظرانی که دارای فن بیان، مخاطب شناسی و نگاه عمیق انقلابی هستند برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و پاسخ دادن به شبهات دانش آموزان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت ظهر امروز (۲۲ آبان) در شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: دستور کار جلسه شورا نباید بر روی مسائل عمرانی و زیرساختی در حوزه آموزش و پرورش متوقف شود بلکه باید به مسائل تربیتی و پرورشی هم پرداخته شود.

 

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اهمیت مسائل تربیتی در آموزش و پرورش، متذکر شد: حوادث اخیر کشور نشان می دهد که خلأهایی در این زمینه وجود دارد و نیاز به برنامه های متنوع و جدید برای نوجوانان و جوانان امروزی هستیم.

 

وی با اشاره به روح و فطرت پاک جوانان، تأکید کرد: آموزش و پرورش باید از ظرفیت حوزویان، اساتید و صاحب نظرانی که دارای فن بیان، مخاطب شناسی و نگاه عمیق انقلابی هستند برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و پاسخ دادن به شبهات دانش آموزان و فرهنگیان استفاده کنند.

 

قناعت با گلایه از کم‌کاری در حوزه پرورشی و تربیتی، ادامه داد: اگر نتوانیم مفاهیم اصیل انقلاب و اسلام را به درستی برای نسل جوان تبیین کنیم با اندک موجی در فضای مجازی متأثر خواهند شد.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به آزادی مورد ادعای رسانه ضدانقلاب اینترنشنال که از سوی دربار آل‌سعود حمایت و اداره می‌شود، تصریح کرد: این در حالی هست که همین کشورهای مدعی هیچ ارزش و جایگاهی برای زنان قائل نیستند.

 

وی با بیان اینکه این روزها بعد از ناآرامی های اخیر باز برخی حرف از رفراندوم آن هم برای تغییر نظام سیاسی در ایران به میان می آورند، گفت: رفراندوم برای تعیین نوع نظام سیاسی تاکنون در هیچ کشوری در دنیا سابقه ندارد و تنها جمهوری اسلامی ایران بوده و هست که تعیین نوع نظام سیاسی اش را در سال ۵۸ پس از فروپاشی رژیم گذشته به آرای عمومی گذاشت.

 

 

 

کد خبر 1231952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha