پروژه های سرمایه گذاری شیراز به صورت دوره ای با حضور اصحاب رسانه رصد شود

اسکندری گفت: پیشنهاد می شود پروژه های سرمایه گذاری شیراز به صورت دوره ای با حضور اصحاب رسانه رصد شود تا با انجام اطلاع رسانی شاهد روند پیشرفت آنها و رفع موانع احتمالی در راستای جهاد تبیین باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، علیرضا اسکندری، امروز یکشنبه (22 آبان) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)  گفت: شورای اسلامی ششم شهر شیراز در دومین سال فعالیت خود و با پیگیری شهردار شیراز، شاهد پنج شنبه های کلنگ زنی و افتتاح  پروژه های متعدد در حوزه مختلف شهری است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: این اقدامات نشانه فصل جدید کار و تلاش بر خدمات رسانی توسط تیم مدیریت شهری کلان شهر شیراز به عنوان رویکرد اصلی است و منفعت آن عاید شهر و شهروندان خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت های مختلف گردشگری مذهبی، تاریخی، پزشکی و ... شهر شیراز تاکید کرد: این حوزه های گردشگری در جذب سرمایه های سرگردان ملی و بین المللی می تواند موثر باشد و رفع نیازها و پیشرفت شهر را در پی دارد.

اسکندری ادامه داد: توجه به سرمایه گذاری به عنوان یکی از منابع پایدار در آمدی شهرداری شیراز در تکلیف 15هزار میلیارد تومانی شهرداری شیراز مهم است و مناطق  11 گانه شهرداری شیراز هر کدام بخش هایی از این  تکلیف را با توجه به ظرفیت ها و وظایف برعهده دارند.

وی تاکید کرد: پیشنهاد می شود پروژه های سرمایه گذاری شیراز به صورت دوره ای با حضور اصحاب رسانه رصد شود تا با انجام اطلاع رسانی شاهد روند پیشرفت آنها و رفع موانع احتمالی در راستای جهاد تبیین باشیم.

اسکندری با اشاره به تجربه چهارشنبه های عمرانی که در سال اول شورا و با هدف پایش دائمی پیشرفت پروژه ها از سوی کمیسیون عمران مطرح شد و میزان پیشرفت پروژه ها مورد رصد قرار گرفت اکنون پنج شنبه های افتتاح و کلنگ زنی با تلاش شورا و شهرداری محقق شده  و به نتیجه می رسد.

وی گفت: پنج پروژه شاخص سرمایه گذاری که تا پایان دوره شورای اسلامی ششم شهر شیراز به صورت دائمی رصد می شود شامل پارک آبی، اکواریوم، شهربازی، تله کابین و باغ پرندگان است که خواسته اصلی مردم در حوزه گردشگری و تفریحی شیراز است.

کد خبر 1231954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha