دست‌فروشان و بازارچه‌های درون شهری ساماندهی شوند

با تأکید بر ضرورت ساماندهی دست‌فروشان و بازارچه‌های درون شهری گفت: بناست با همکاری شهرداری اهواز به وضعیت دست‌فروشان و بازارچه‌ها در جهت بهره‌وری مردم و ادامه فعالیت اصناف رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، صادق خلیلیان امروز یکشنبه (۲۲ آبان) در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، با تأکید بر ضرورت ساماندهی دست‌فروشان و بازارچه‌های درون شهری اظهار کرد: در این راستا کارگروهی جهت ساماندهی دست فروشان و بازارچه‌های درون شهری در شهر اهواز تشکیل شد.

 

استاندار خوزستان اضافه کرد: بنا است با همکاری شهرداری اهواز به وضعیت دست‌فروشان و بازارچه‌ها در جهت بهره‌وری مردم و ادامه فعالیت اصناف رسیدگی شود.

 

وی از فعالسازی کارگروه ساماندهی دست‌فروشان و بازارچه‌ها در شهرستان‌ها خبر داد و افزود: اولویت با شهر اهواز است اما به فرمانداران شهرستان‌ها نیز ابلاغ خواهد شد تا این کارگروه در سطح شهرستان‌ها جهت ساماندهی دست فروشان فعال شود.

 

لازم به ذکر است، در این جلسه مواردی از جمله قراردادهای پروژه‌های غیرعمرانی بخش خصوصی و تعدیل بیمه‌های اخذ شده‌ سازمان تأمین‌اجتماعی از این پروژه‌ها نیز مطرح و بنا شد ضمن مکاتبه‌ای که با معاون اول رئیس جمهور انجام می‌شود از حقوق پیمانکاران بخش خصوصی که فعالیت‌های مرتبط با طرح‌های عمرانی، غیرعمرانی و خدماتی را برای شرکت‌های مختلف از جمله نفت انجام می‌دهند، دفاع شود.

 

کد خبر 1231955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha