جشنواره توانمندی البرز قوی با رویکرد وفاق اجتماعی برپا می شود

ولی پوری با اعلام خبر برپایی نمایشگاه توانمندی های استان البرز گفت: هم اندیشی و هم افزایی تمامی دستگاه های فرهنگی و هنری با هدف و رویکرد وفاق اجتماعی و تقویت روحیه امید در قالب جشنواره البرزی قوی اجرا می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، ولی پور با حضور در نشست هماهنگی نخستین نشست جشنواره البرز قوی که یکشنبه 22 آبان در استانداری البرز برپا شد گفت: نخستین نمایشگاه توانمندی های استان با عنوان جشنواره البرزی قوی برپا می شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: هم اندیشی و هم افزایی تمامی دستگاه های فرهنگی و هنری با هدف ورویکرد وفاق اجتماعی و تقویت روحیه امید در قالب جشنواره البرزی قوی اجرا می شوند.

 

به گفته وی، جشنواره البرزی قوی از رویکردهای اجرایی دولت است و در این خصوص فرمانداران  شهرستان های تابعه هر شهرستان نیز نقش موثری دارند.

 

وی ادامه داد: برنامه های جشنواره البرز قوی به صورت متنوع در شاخص های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی است که در این خصوص دستگاه های مختلف استان به ویژه فرمانداران شرح وظائف معینی دارند.

 

ولی پوری تصریح کرد: انعماس امنیت پایدار فرهنگی، اجتماعی، رشد مشارکت عمومی و نشاط اجتماعی، تجلیل از نخبگان و استعدادهای درخشان از جمله برنامه های این دوره از جشنواره است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خاطرنشان کرد: برجسته کردن فعالیت های دولت مردمی سیزدهم با هدف رسیدگی و پاسخگویی به مطالبات از جمله اهداف دیگر این جشنواره است.

کد خبر 1231958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha