رونمایی از ۱۷ عنوان تازه های نشر مرکز نشر هاجر

شایانفر گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از ۱۷ عنوان تازه های نشر مرکز نشر هاجر با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور رونمایی می شود.

«احمد شایانفر» مدیرعامل مرکز نشر هاجر در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از ۱۷ عنوان تازه های نشر مرکز نشر هاجر با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور رونمایی می شود.

 

 مدیر عامل مرکز نشر هاجر با اشاره به برنامه های متنوع مرکز نشر هاجر در هفته کتاب و کتابخوانی، افزود: کتابخوانی و مطالعه در زندگی افراد جامعه و همکاری تمام نهادها و ارگان‌ها در تثبیت فرهنگ کتابخوانی اهمیت فراوانی دارد.

 

وی از دیدار معاونین پژوهش استان گیلان به همراه معاونین پژوهش مدارس این استان از مجتمع ناشران و مرکز نشر هاجر خبر داد و گفت: بازدید طلاب برگزیده مدارس به همراه مدیر و معاونین استان قم از مجتمع ناشران و بازدید از فروشگاه زن و خانواده مرکز نشر هاجر، انعقاد تفاهم نامه مرکز نشر هاجر با مدیریت استان قم از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی است.

 

شایانفر با اشاره به افتتاح نمایندگی های فروش کتب مرکز نشر هاجر در شهرهای آمل و ساری استان مازندران همزمان با دومین روز از هفته کتاب و کتابخوانی، افزود: انعقاد تفاهم نامه همکاری با مدیر استان مازندران، بازدید از کتابخانه مدرسه نرجس و الزهرا و نورالزهرا (س) شهر ساری، تجلیل و تقدیر از کتابداران مدارس استان مازندران، ارائه نظرات مدارس و بیان دیدگاه‌ها پیرامون مرکز نشر هاجر و کتاب و تبیین فعالیت و معرفی واحدهای نشر هاجر به معاونین و طلاب استان مازندران از برنامه های مرکز نشر هاجر در سومین روز هفته کتاب و کتابخوانی است.

 

 مدیر عامل مرکز نشر هاجر یادآور شد: بازدید معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به همراه مدیران و رؤسای این معاونت از نشر هاجر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از دیگر برنامه های مرکز نشر هاجر است.

 

 
 

کد خبر 1231963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha