رسانه های گلستان در اغتشاشات اخیر هدایتگرانه عمل کردند

مهاجر گفت: استان گلستان به دلیل فعالیت های اثربخش و هدایتگرانه رسانه ها، در جریان اغتشاشات اخیر، استان خوبی در کشور بوده است و مردم استان در این اغتشاشات هوشمندانه عمل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدعلی مهاجر امروز (یکشنبه 22 آبان) در نشست خبری با اشاره به نقش رسانه ها، گفت: رسانه ها نقش موثری در جامعه دارند و باید از این ظرفیت بیشتر برای بیان عملکرد دولت استفاده کرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: استان گلستان به دلیل فعالیت های اثربخش و هدایتگرانه رسانه ها، در جریان اغتشاشات اخیر، استان خوبی در کشور بوده است و مردم استان در این اغتشاشات هوشمندانه عمل کردند.

 

وی با اشاره به برگزاری پانزدهمین جشنواره اقوام در استان، ادامه داد: شرایط امنیتی استان در برگزاری این جشنواره با فعالیت چشمگیر رسانه ها در تولید محتوا و نیروهای انتظامی به خوبی تامین شد و از همه استان ها بدون هیچ مشکلی در این استان حضور یافتند و به اجرای برنامه پرداختند.

 

مهاجر اظهارداشت: اگر قرار است اتفاق خوبی رخ دهد باید همه خانواده در کنار هم باشند و کمک کنند و رصد، دیده بانی و نظارت می تواند کمک کند.

 

وی با بیان اینکه سیاست زدگی استان گلستان بالاست، گفت: مردم از سیاست زدگی خسته شده اند و باید برای رشد و توسعه استان همه با هم تلاش

و کمک کنیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان به بی اخلاقی های موجود در استان نیز اشاره کرد و افزود: باید با کمک شما رسانه ها این بی اخلاقی ها کاهش یابد و گفتمان سازی غالب شود.

 

وی ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه است و رسانه ها نقش پر رنگی برای بیشتر کردعهده دارند.

 

کد خبر 1231972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha