بیست‌وچهارمین همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان برگزار می شود

اسلامی با اشاره به برگزاری تکریم بیست و چهارمین همایش خیرین مدرسه ساز در زنجان گفت: در این جشنواره از ۴۰ خیر مدرسه‌ساز در استان تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حمیدرضا اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  جشنواره ۳ آذرماه ۱۴۰۱ با رویکرد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی توسط خیرین در محل کانون پرورشی و فرهنگی سهروردی زنجان، برگزار خواهد شد.

 

 

مديرکل نوسازی مدارس استان زنجان،  هدف از برگزاری این جشنواره را تکریم و تجلیل از از خیرین مدرسه ساز استان که پروژه آنها در سال ۱۴۰۱ تحویل شده،خیرینی که توافق نامه مشارکت با آنها در بازه زمانی جشنواره منعقد شده است و همچنین جذب مشارکت خیرین برای انجام پروژه های جدید جهت ارتقا وضعیت فضاهای آموزشی استان  عنوان کرد.

 

 

اسلامی با اشاره به اهمیت تکریم خیرین مدرسه ساز، عنوان کرد: در این جشنواره از حدود ۴۰ خیر مدرسه‌ساز در استان زنجان، تقدیر خواهد شد.

 


وی خاطر نشان کرد: بخشی از منابع ما جهت ساخت مدرسه از محل کمک های مردمی و همچنین مشارکت مالی اهالی روستا در ساخت مدرسه در همان روستا که از ابتکارات استان در قالب طرح آجر به آجر بود و نیز برگزاری پویش های ملی مختلف ، تامین می شود.

 


این مسئول افزود: سایر اقشار از جمله جمع کثیری از فرهنگیان کل استان نیز با اهدای مبلغی از حقوق ماهیانه خود در امر مدرسه سازی مشارکت دارند.

کد خبر 1232042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha