یادواره ۱۲۱ شهید نظم و امنیت انتظامی استان قم برگزار شد

یادواره ۱۲۱ شهید نظم و امنیت انتظامی استان قم و گرامیداشت شهدای حوادث اخیر کشور با حضور فرمانده انتظامی کشور در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، سردارحسین اشتری شب گذشته(یکشنبه۲۲آبان ماه) در یادواره ۱۲۱ شهید نظم و امنیت انتظامی استان قم که خانواده‌های معظم شهدا ایثارگران و اقشار مختلف مردم حضور داشتند با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس هشت هزار شهید و بعد از جنگ نیز پنج هزار شهید تقدیم نظام و امنیت کشور کرده است گفت: حافظان نظم و امنیت و فرزندان این آب و خاک در فراجا هر کجا که به حقوق مردم تعدی شده است در مقابلش ایستادند و جانفشانی کردند.

 

فرمانده انتظامی کشور گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است، دشمن در حوادث اخیر با جنگ ترکیبی و با تمام توان علیه ملت ایران در صحنه حاضر شد و قصد تضعیف نظام اسلامی را داشت که با هوشیاری مردم شکست خورد.

 

سردار اشتری با تاکید بر اینکه امروز یاد کردن از شهدا برای شناخت اهداف آنهاست تصریح کرد: کسانی که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش می‌دهند در حقیقت با آسیب‌های اجتماعی و توطئه‌های دشمنان مقابله و اقتدار کشور را تقویت می‌کنند.

 

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه پیام و خواسته امروز شهدا فاصله نگرفتن از مسیر ولایت و راه عزت و پیشرفت ملی است، گفت: شهدا برای عزت جمهوری اسلامی، پاسداری از ارزش ها، حفظ شعایر و آرامش جامعه جان را فدا کرده اند.

 

اشتری یادآور شد: اگر مدافعان حرم نبودند حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، در نقاط دیگر کشور نیز تکرار می شد، تروریست ها علاوه بر حرم شاهچراغ نقشه های دیگری نیز داشتند که با هوشیاری عوامل اطلاعاتی ناکام ماندند.

 

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، حوادث اخیر کشور و فراجا تجلیل شد.

 

رونمایی از تمبر یادبود یادواره شهدای فراجا در استان، و تله فیلم سایه آسایش و کتاب یادبود شهدای نیروی انتظامی قم با عنوان با امضای خانم جان از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

کد خبر 1232095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha