شهدا و جانبازان گنجینه‌هایی پرافتخاری هستند که  همیشه در تاریخ می‌درخشند

محبی نظر گفت: امروز همه آحاد جامعه مدیون ایثارگری دلیرمردانی هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیدند و عده‌ای از این بزرگمردان در دفاع از خاک میهن و وطن جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

 

محمد صادق محبی نظر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان همدان گفت: شرکت گاز استان همدان در راستای ارج نهادن به خانواده شهدا هر هفته چهارشنبه ها با حضور در منازل خانواده شهدا ، ایثارگران و جانیازان با آنها دیدار دارد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان افزود:  دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای مسئولان افتخار بزرگی است.  

 

وی با اشاره به رشادت‌های این جانبازان گرانقدر و دیگر جانبازان ۸ سال دفاع مقدس گفت: اگر ایثارگری جانبازان نبود، امروز کشور ما روی آسایش و آرامش را نمی دید.

 

محبی نظر  با اشاره به اینکه ملت ایران دلاورمردی و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان را هرگز از یاد نخواهد برد، گفت: امروز همه آحاد جامعه مدیون ایثارگری دلیرمردان شایسته‌ای هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیدند و عده‌ای از این بزرگمردان در دفاع از خاک میهن و وطن با تقدیم عضوی از اعضای بدن خود همچون حضرت اباالفضل العباس(ع) به مقام جانبازی رسیدند

 

محبی نظر ضمن ارج نهادن به مقام والای شهیدان و ایثارگران گفت: شهیدان و جانبازان گنجینه‌هایی هستند که نام پرافتخار آنان همیشه در تاریخ می‌درخشد

 

گفتنی است، محبی نظر به دیدار جانباز ۷۰ درصد" جواد چهاردولی " و جانباز 40 درصد " علیرضا محمدی شایسته " از رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس رفت و از صبر و فداکاری این رزمندگان دفاع مقدس، قدردانی و تجلیل کرد.

جانباز سرافراز محمد جواد چهاردولی در سالهای 1364 و 1365 در عملیاتهای والفجر 8 و کربلای 5 و جانباز علیرضا محمدی شایسته در سال 1365 در منطقه ماهوت عراق در عملیات بیت المقدس مجروح شده بودند.

 

 

کد خبر 1232097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha