مردم سیستان و بلوچستان تجزیه طلب نیستند

یکی از نخبگان سیستان و بلوچستان گفت: مردم سیستان و بلوچستان تجزیه طلب نیستند بلکه در خط مقدم دفاع از نظام و انقلاب قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حامد آرامش» امروز در همایش تحکیم وحدت و همدلی در سیستان و بلوچستان که با حضور هیاتی بلندپایه به نمایندگی از رهبری معظم انقلاب اسلامی، علمای شیعه و سنی، بزرگان طوایف و ریش سفیدان استان آغاز شد، اظهارداشت:  دولت سیزدهم بر رفع محرومیت و ایجاد اشتغال در سیستان وبلوچستان تمرکز دارد.

 

یکی از نخبگان سیستان وبلوچستان با بیان اینکه سیستان و بلوچستان قطب اقتصادی کشور است،  گفت: سیستان و بلوچستان از محرومیت های تاریخی رنج می برد و دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان در حال تلاش برای رفع محرومیت از این استان هستند.

 

آرامش به مشارکت حداکثری مردم سیستان و بلوچستان  در انتخابات اشاره کرد و گفت:  در سال ۱۴۰۰ دشمن تمام تلاش خودش را انجام داد که مردم پای صندوق رای نیایند اما مردم این استان خواب دشمنان را پریشان کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم سیستان و بلوچستان تجزیه طلب نیستند و مردم استان ولایت مداری خود را به اثبات رسانده اند، یادآور شد: مردم سیستان وبلوچستان در خط مقدم دفاع از نظام و انقلاب قرار دارند.

 

گفتنی است حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری به همراه هیاتی بلندپایه به نمایندگی از رهبری معظم انقلاب اسلامی در این همایش حضور داشتند.

کد خبر 1232142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha