الگوبرداری زنان جامعه از ولایت مداری حضرت فاطمه زهرا (س)

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر الگوبرداری زنان جامعه از ولایت مداری حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: بانوان به گونه ای عمل کنند که بیگانگان نتوانند روی جامعه زنان سرمایه گذاری کنند.

عفت شریعتی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به بحث الگوبرداری زنان جامعه از ولایت مداری حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: خداوند می فرمایند «زندگی سعادتمندانه در گرو عملکرد مومنانه مرد و زن است». در تاریخ که نگاه کنیم، متوجه می شویم که بانویی به عظمت، ظرافت، قداست و نیکی حضرت زهرای مرضیه (س) نداریم این نیز به همان «حدیث لولاک» بر می گردد.

 

عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضرت زهرا (س) دستاوردهای پیامبر گرامی اسلام (ص) و ولایت امیرالمومنین (ع) را حفظ کردند. امروز تنها کشوری در دنیا هستیم که هم مردم ولایت مدار و هم پیرو قرآن و عترت هستند این یعنی برای مردم کشور، شخصیت عظیم حضرت زهرا (س) ناشناخته نیست پس این می تواند بهترین الگو باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه جامعه زنان باید دو نقش دختران و همسران شایسته برای خانواده و بعد تربیتی فرزندان را به خوبی انجام دهند، گفت: زندگی حضرت زهرا (س) این موارد را به طور تمام عیار نشان می دهد چرا که ایشان هم دختر شایسته ای برای پیامبر (ص) بودند و به همین دلیل پیامبر (ص) عنوان «ام ابیها» را به ایشان دادند و هم همسری وفادار برای امیرالمومنین (ع) و مادری فداکار برای فرزندان بودند.

 

وی با بیان اینکه امروز شبکه های مجازی معاند و بیگانه، مسیر را از خط صحیح خارج کردند. بانوان باید به گونه ای عمل کنند که بیگانگان نتوانند روی جامعه زنان سرمایه گذاری کنند، گفت: زندگی حضرت زهرا (س) الگویی برای سعادتمندی واقعی باشد.

 

 

کد خبر 1232143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha