رمز موفقیت؛ تلفیق دانش، تجربه و خلاقیت است

استاد گفتمان های دینی اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: رمز موفقیت در هر حوزه ای تلفیق دانش، تجربه و خلاقیت است و لازمه آن تغییر و پویایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، اکبر مجیدی صبح امروز(دوشنبه۲۳آبان ماه) در نشست گفتمان دینی با موضوع مهارت های زندگی در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه ابریشم چی آران و بیدگل گفت: رمز موفقیت در هر حوزه ای تلفیق دانش، تجربه و خلاقیت است و لازمه آن تغییر و پویایی است.

 

استاد گفتمان های دینی اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: هر فرد، خودش برای اهداف و نتایج زندگی اش تصمیم می گیرد؛ لذا داشتن تفکری مثبت یا منفی، به نتایج دلخواه یا ناخوشایند منجر می شود و نگرش یا همان افکار ما، موجب پیروزی یا شکست ما می شوند.

 

مجیدی تاکید کرد: هر فردی در زندگی خود برای به دست آوردن موفقيت نیازمند یک هدف از پیش تعیین شده است و انسان، بدون هدف یا به موفقیت دست نمی یابد و یا اگر به موفقیتی برسد به صورت کاملا اتفاقی به آن رسیده و این موفقیت تداوم نخواهد داشت.

این کارشناس مذهبی خطاب به دانش آموزان گفت: هدف، قابل دستیابی است، پس فردی که به دنبال موفقيت است باید اهداف خود را روشن و شفاف کند و این اهداف باید با توانایی و امکانات فرد تناسب داشته باشد.

 

گفتمان‌های دینی از سوی اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با موضوعات متنوع از قبیل مهارت‌های زندگی، عفاف و حجاب، سواد رسانه ای، روابط اجتماعی آسیب‌ها و چالش‌ها، باید‌ها و نباید‌ها در روابط پسر و دختر و سایر موضوعات فرهنگی در مدارس برگزار می‌شود.

کد خبر 1232149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha