دفاع از ولایت، جامعه را در برابر تهاجم دشمن ایمن می کند

عضو مجمع روحانیون مجلس با تاکید بر ضرورت الگوبرداری زنان جامعه از ولایت پذیری حضرت زهرا (س) گفت: دفاع از ولایت، جامعه را در برابر تهاجم دشمن ایمن می کند.

حجت الاسلام اکبر احمدپور در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر الگوبرداری زنان جامعه از ولایت پذیری حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) هم الگو برای مردان و هم زنان بودند و مردان و زنان باید در زندگی اجتماعی، سیاسی و خانوادگی خودشان بیشتر حضرت فاطمه زهرا (س) را الگو قرار دهند؛ یکی از برجسته ترین ویژگی ها در حضرت فاطمه زهرا (س) بحث ولایت پذیری و دفاع از ولایت بود که زنان جامعه باید این خصیصه و روش را فرا بگیرند و در جامعه و زندگی خود پیاده کنند.

 

عضو مجمع روحانیون مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: زنان جامعه از آنجا که نقش اول را در خانواده ایفا می کنند و نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند اگر بتوانند مفهوم ولایت پذیری و دفاع از ولایت را به نسل های آینده منتقل کنند این مفهوم در تار و پود وجودی فرزندان نفوذ کرده و ماندگار می شود.

 

وی تاکید کرد: چه مردان و چه زنان باید با دفاع از ولایت در برابر فرهنگ بیگانه مخصوصا فرهنگ غرب که نقش تهاجمی نسبت به فرهنگ اسلامی دارد، خود را در برابر هرگونه تفکری که سنخیتی با ولایت ندارد؛ ایمن کنند. این امر ما را در برابر افکار و اندیشه هایی که در تضاد با اندیشه ولایی است، بیمه می کند.

کد خبر 1232151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha