تأکید رییس کل دادگستری استان کرمان بر ترویج آموزه های نهج البلاغه در جامعه

حجت الاسلام حمیدی گفت: عمل به آموزه های نهج البلاغه در حوزه های مدیریتی موجب خواهد شد که نارضایتی ها از بین رفته و خدمات مناسبی به جامعه ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان؛ حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار اعضای بنیاد نهج البلاغه استان گفت: عمل به آموزه های نهج البلاغه در حوزه های مدیریتی موجب خواهد شد که نارضایتی ها از بین رفته و خدمات مناسبی به جامعه ارائه شود.
رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که همه اقشار می توانند از نهج البلاغه توشه بگیرند، عنوان کرد: مهم این است که با محتوای نهج البلاغه که یک محتوای فرهنگی عمیق است، آشنا شویم.
وی یادآور شد: عمق آموزه های نهج البلاغه به حدی است که همه فرهیختگان در مقابل نهج البلاغه بی سواد هستند و نشان می دهد چقدر می توانیم در این حوزه کار کنیم.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان بر ترویج آموزه های نهج البلاغه تأکید کرد و افزود: هر چه در این زمینه هزینه کنیم، نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه نیاز بزرگ جامعه ما ارتباط با آموزه های دینی است، گفت: نهج البلاغه یک اقیانوس بی انتها است که باید ضمن تدبر در آموزه های آن، در تمامی امور اجتماعی، فرهنگی، مدیریتی و ... مورد عمل قرار بگیرد.
آقاملایی، رئیس مؤسسه بنیاد نهج البلاغه نیز با اشاره به فعالیت این بنیاد بر مبنای نیازسنجی و مخاطب شناسی، افزود: این بنیاد بیش از پنج هزار نخبه شناسنامه دار دارد.

 

کد خبر 1232179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha