ظرفیت ‌های سپاه و بسیج برای خدمت به مردم است

غیاثی با اشاره به انتظارات امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب از سپاه پاسداران گفت: همه امکانات خود را در جهت هم افزایی با دیگر دستگاه ها برای خدمت به مردم به کار می گیریم و هیچ منتی هم نداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار سید هاشم غیاثی در دیدار رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به انتظارات امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب از سپاه پاسداران گفت: همه امکانات خود را در جهت هم افزایی با دیگر دستگاه ها برای خدمت به مردم به کار می گیریم و هیچ منتی هم نداریم.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اظهارداشت:مشهد به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام است و به خاطر وجود مضجع نورانی امام رضا (ع) این شهر سالانه میزبان میلیون‌ها زائر ایرانی و غیر ایرانی است.

 

وی گفت: در راستای ارتقای کیفیت کالاها و خدمات که رسالت مهم سازمان ملی استاندارد کشور است آمادگی داریم مشارکت و همکاری نیروهای کم توقع، متعهد و کارآمد را برای کمک به سازمان ملی استاندارد فراهم کنیم.

 

غیاثی با اشاره به طرح گشت های نظارتی بسیج اصناف در دهه پایانی ماه صفر در بازار های اطراف حرم مطهر، گفت: امسال با اجرای این طرح که نصب اتیکت روی کالاها را الزامی شد و نظارت‌ ها را دقیقتر کردیم، طبق برآورد بسیج اصناف، توانستیم بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به زائران کمک کنیم.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: برخی از تولیدات شرکت های دانش بنیان که معیارهای استاندارد کالاها را کسب کرده اند و به دلایلی در سنوات گذشته تایید نشده اند، باید مسیر دریافت گواهینامه استاندارد را برای این عزیزان تسهیل کنید.

 

بسیج می تواند در حوزه سلامت و ارتقای کیفیت کالا حضور پیدا کند

 

مهدی اسلام پناه در این دیدار با اشاره به ظرفیت ‌های مطلوب سپاه و بسیج تاکید کرد: منت گذار بسیج هستیم که در حوزه استاندارد سازی و ارتقاء سطح استاندارد کالاها و خدمات در کنار و یاور ما باشد.

 

رئیس سازمان ملی استاندارد کشور با اشاره به اینکه سپاه و بسیج ظرفیت بسیار خوبی برای نظام و کشور بوده و هست و این را نیز در عمل ثابت کرده است، گفت: هر چقدر بتوانیم کالای باکیفیت و استاندارد به جامعه و مشتری ارائه دهیم به همان میزان اعتماد مردم به نظام بیشتر می شود و اقشار بسیج می‌توانند در افزایش اعتماد عمومی کمک شایانی را به این سازمان داشته باشد.

 

وی با تاکید بر نقش نظارتی سازمان استاندارد گفت: بسیج می تواند در حوزه سلامت و ارتقای کیفیت کالا حضور پیدا کند.

 

اسلام پناه حضور سازمان ملی استاندارد را در مراکز تولید کالا، آزمایشگاه ها و نظارت بر صادرات و واردات کالاها به خارج و داخل کشور به عنوان یک مرجع نظارتی پر اهمیت برشمرد و گفت:هرچه چقدر بسیج بتواند به این کار  کمک کند شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهیم بود و ما برای این همکاری آمادگی داریم.

کد خبر 1232196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha