رشد اقتصادی ضریب مسئولیت پذیری اجتماعی را ارتقا می بخشد

اسداللهی از تشکیل هیأت اندیشه ورز با حضور بنگاه های اقتصادی و اساتید حوزه اجتماعی در دانشگاه ها خبر داد و گفت: برای تسری مسئولیت اجتماعی در جامعه باید بنیان های اقتصاد – فرهنگ را تحکیم بخشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان البرز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، سیف اله اسداللهی با بیان این مطلب در جلسه مسئولیت اجتماعی و کیفیت زندگی که با حضور اساتید دانشگاه در محل استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی با بنیان های اقتصادی پیوند ناگسستنی دارد و برای بازتولید و گفتمان سازی ادبیات فاخر مسئولیت اجتماعی نیازمند زنجیره سازی و تحکیم اقتصاد و مسئولیت اجتماعی هستیم.

 

وی افزود: رشد اقتصادی یکی از مؤلفه های اصلی در ارتقا مسئولیت پذیری اجتماعی است و در این راستا با توجه به نیاز مبرم جامعه باید ایده و طرح داشت، به همین منظور هیأت اندیشه ورز اقتصادی استان با حضور بنگاه های اقتصادی خرد، متوسط و کلان و استادان دانشگاه بعنوان سردمداران بازتولید و گفتمان سازی مسئولیت اجتماعی بمنظور برقراری پیوند بین این دو بخش تشکیل می شود.

 

به گفته وی برای افزایش ضریب حس مسئولیت اجتماعی در جامعه ابتدا باید پایه های اقتصادی شهروندان را تحکیم و تقویت کرد تا بتوان از رشد اقتصادی به حس مسئولیت اجتماعی رسید.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز خاطر نشان کرد: بدنبال این هستیم که در کنار گفتمان سازی مسئولیت اجتماعی در جامعه، دانشگاه ها و مراکز تاثیرگذار اجتماعی را بعنوان کانون های بازتولید افکار با موسسات و بنگاه های اقتصادی پیوند دهیم.

 

وی گفت: انتظار می رود جامعه دانشگاهی استان البرز نیز در تولید ادبیات مسئولیت اجتماعی با همراهی بنگاه های اقتصادی خرد، متوسط و کلان یاری گر ما در تحقق مسئولیت پذیری اجتماعی باشند.

کد خبر 1232218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha