جهاد تبیین، بالاترین و اثرگذارترین در تاریخ اسلام است

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه در تاریخ اسلام بالاترین و اثرگذارترین فعالیت جهاد تبیین است، اظهار کرد: اصلی ترین وظیفه پیامبران الهی و ائمه اطهار(ع) تبیین بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام بلال محمدی امروز در دیدار اهل قلم و خادمان نشر با اشاره به اینکه در تاریخ اسلام بالاترین و اثرگذارترین فعالیت جهاد تبیین است، اظهار کرد: اصلی ترین وظیفه پیامبران الهی و ائمه اطهار(ع) تبیین بوده است.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه هرکس به تناسب وظیفه ای که دارد عمل کرده است، گفت: اعتقاد بر این است که گسترش اسلام و ماندگاری تفکر اسلامی وابسته به جهاد تبیین است.

 

وی با بیان اینکه همه ما به نحوی متناسب با ظرفیت و مسئولیت خود سربازان جبهه راهبردی هستیم و همه با تفاوت‌هایی که وجود دارد در این عرصه فعالیت و رسالت مشترک داریم، افزود: افرادی که با کتاب و قلم سر و کار دارند، حافظان و امانت‌داران منابع مکتوب جهاد تبیین هستند و این میراث در اختیار خدمت‌گزاران این عرصه است که همه به نوعی پاسداران محتوا و نرم‌افزار جبهه تبیین هستند.

 

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: همه ما امانت‌دار افراد قبل از خود هستیم که در این عرصه کار کرده‌اند و باید به درستی از این میراث نگهداری کرده و فرهنگ‌سازی کنیم تا بتوانیم به عنوان افسر این عرصه اثرگذار باشیم.

 

وی تصریح کرد: همه شما اهل قلم به لحاظ جایگاه شغلی مسئولیت ویژه‌ای دارید و این حرمت و مسئولیت، تراز اجتماعی و شخصیتی شما را مشخص می‌کند و فردی که در عرصه قلم، شعر و ... است با اندیشه مردم سر و کار داشته و مسئولیت تعالی فکر انسان‌ها با شما است که قطعا مهم‌تر از حفظ جان انسان‌ها است و با جهاد تبیین ارتباط مستقیم دارد.

 

کد خبر 1232219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha