لزوم شناخت  روش جنگیدن و تفکر دشمن/دشمن شناسی فقط با شعار "مرگ بر آمریکا" محقق نمی شود

امیر مستشاری با تاکید بر اینکه باید روش جنگیدن و تفکر دشمن را بشناسیم، گفت: دشمن ما آمریکا و اسراییل است و بر همین اساس باید آیین نامه ها را احصا و ترجمه و پس از بومی سازی بر اساس هشت سال دفاع مقدس و تجربه پیشکسوتان دردفاع مقدس آن را به کار بگیریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر مستشاری امروز (دوشنبه ۲۳ آبان) در همایش دستاوردهای نهضت ترجمه و تالیف با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر نهضت ترجمه گفت: در حوزه آموزش تمام تلاش خود را به کار بردیم تا فرامین رهبر انقلاب احصا شود که یکی از فرامین فرماندهی کل قوا نهضت ترجمه بود که فرمودند ترجمه و فراگیری را نفی نمی کنیم و این موضوع امری لازم و ضروری است.

 

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش افزود: در 72 روز تقویمی بعد از ابلاغ دستورالعمل ترجمه به یگان ها 72 ترجمه از آیین نامه های منطبق و به روز دشمن احصا و ترجمه شد که این موضوع مرهون بصیرت و همت فرماندهان است.

 

وی با بیان اینکه نهضت ترجمه فقط ترجمه کتب نیست، تصریح کرد: دشمن شناسی فقط با شعار مرگ بر آمریکا محقق نمی شود و باید دشمن را به خوبی بشناسیم و بدانیم که دشمن ما آمریکا و اسراییل است و بر همین اساس آیین نامه ها را احصا و ترجمه و پس از بومی سازی بر اساس هشت سال دفاع مقدس و تجربه پیشکسوتان در دفاع مقدس آن را به کار بگیریم.

 

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی با بیان اینکه آنچه در رزم مورد استفاده قرار می گیرد، باید بومی باشد، اظهار داشت: باید روش جنگیدن و تفکر دشمن را بشناسیم و در مرحله بعد با تدوین آیین نامه ها و دستورالعمل ها بارگذاری شده در تدریس در دوره های عالی و همچنین راستی آزمایی در رزمایش ها به بوته آزمایش بگذاریم تا بتوانیم در شرایط ضروری از آنها بهره ببریم.

کد خبر 1232247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha