۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان خوسف پرداخت شد

رئیس کمیته امداد خوسف گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون با همکاری بانک‌های عامل شهرستان و صندوق امداد ولایت، هفت میلیارد و ۷۹۸ میلیون تومان تسهیلات اشتغال در قالب ۹۴ طرح پرداخت شده است.

محمدرضا چاجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان تحت حمایت به عنوان راهکار برون رفت آنان از چرخه فقر همواره یکی از مهمترین موارد مورد توجه کمیته امداد امام خمینی (ره) است که یکی از اصلی‌ترین راه‌های مبارزه با فقر مادی خانواده ها، شکل گیری روحیه کار و تلاش در آنان است.

 

وی افزود: با توجه به هدف گذاری انجام شده در راستای ایجاد اشتغال پایدار از ابتدای سال‌جاری تاکنون با همکاری بانک‌های عامل شهرستان و صندوق امداد ولایت، هفت میلیارد و ۷۹۸ میلیون تومان تسهیلات اشتغال در قالب ۹۴ طرح پرداخت شده است.

 

رئیس کمیته امداد خوسف ادامه داد: از این مبلغ پنج میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تبصره ۱۶ و ۹۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تبصره ۱۸ توسط بانک‌های عامل و یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان نیز از سوی صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

 

وی تصریح کرد: همچنین از طریق کاریابی هم موفق به ایجاد اشتغال برای ۳۳ نفر از مددجویان شده‌ایم.

 

چاجی با بیان اینکه در مجموع از طریق پرداخت وام اشتغال و کاریابی ۱۷۵ فرصت شغلی برای مددجویان از ابتدای امسال ایجاد شده است، گفت: با توجه به اینکه ایجاد اشتغال پایدار و با کمترین میزان خطا و رکود احتمالی طرح‌های ایجاد شده، یکی از اهداف اساسی در ایجاد اشتغال است، آموزش‌های مختلف نیز در برنامه‌های کاری امداد است که در این زمینه ۲۶۱ نفر از آموزش‌های مختلف بهره‌مند شده اند.

 

وی در پایان گفت: کمیته امداد آمادگی این را دارد که علاوه بر جامعه تحت پوشش خود برای سایر نیازمندان واجد شرایط دستورالعمل‌های امداد که در پنج دهک اول درآمدی باشند نیز نسبت به پرداخت وام اشتغال اقدام نماید که این دسته از متقاضیان می‌توانند درخواست خود را در سامانه هوشمند امداد به آدرس soha.emdad.ir ثبت تا ضمن بررسی در صورت حصول شرایط از این خدمت بهره مند گردند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1232264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha