تعویق بدون دلیل امورات مردم در ادارات جهرم تخلف است

شعبانی بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات جهرم تاکید کرد و گفت: هرگونه بی احترامی به ارباب رجوع و به تعویق انداختن امور آن‌ها بدون دلیل موجه و قانونی، تخلف است و درصورت مشاهده این گونه موارد، شخص مسوول اداره باید جوابگوی این تخلف باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن شعبانی امروز دوشنبه (۲۳ آبان) در جلسه شورای اداری شهرستان جهرم بر لزوم داشتن روحیه جهادی مدیران تاکید کرد و اظهار داشت: در شرایط کنونی ما مدیران جهادی و دلسوز می خواهیم که برای مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان جهرم شبانه روز کار کنند.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افرود: رضایتمندی مردم و رعایت قانون سرلوحه کار مدیران باشد و مدیران و مسولان همه تلاش خود را در جهت خدمت رسانی به مردم به کار بگیرند.

 

وی، مردم دارالمومنین جهرم را لایق دریافت بهترین خدمات درعرصه های مختلف دانست و بیان کرد: ما همه در هر جایگاهی که هستیم باید بپذیریم مردم صاحب اصلی کشور هستند و رسیدگی به درخواست های مشروع و برحق شان و برآورده کردن آن ها یک الزام قانونی است.

 

شعبانی در ادامه بر لزوم تکریم ارباب رجوع در تمام ادارات و دستگاه های دولتی تاکید کرد و گفت: هرگونه بی احترامی به ارباب رجوع و به تعویق انداختن امور آن‌ها بدون دلیل موجه و قانونی، تخلف است و درصورت مشاهده این گونه موارد، شخص مسول اداره باید جوابگوی این تخلف باشد.

 

رئیس شورای اداری شهرستان جهرم با اشاره به اینکه درب اتاق مدیران باید بر روی شهروندان و ارباب رجوع باز باشد، تاکید کرد: مدیران به صورت مستمر و مدام با مردم و ارباب رجوع دیدار چهره به چهره داشته باشند.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با تاکید بر رعایت نظم و انضباط در ادارات دولتی اظهار کرد: باید کارکنان ادارات جواب مردم را به خوبی بدهند و نوع برخورد با مردم اهمیت دارد.

 

وی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی باید اخلاق را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و با ارباب رجوع و حتی کارمندان زیر دست خود بهترین رفتار را داشته باشند.

 

شعبانی با اشاره به اینکه مدیران و مسولان موظف هستند به سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری کمک کند، اعلام کرد: شاخص ارزيابي عملكرد مديران شهرستان، ميزان جذب سرمايه گذار و ايجاد اشتغال پايدار است.

 

لازم به ذکر است، در پایان جلسه شورای اداری شهرستان جهرم از سند چشم انداز سال ۱۴۰۵ جهرم رونمایی شد.

کد خبر 1232287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha